Hi hi
ik heb een paar dagen geleden een zelftest gedaan voor een eetstoornis en er kwam uit dat ik een vergrote kans heb op anorexia maar ik wil het niet geloven want ik eet elke dag wel maar pas na 4 uur en dan ga ik binge en dat vind ik heel kut dus dan ga ik douchen en het er uit spugen en ik tel mijn calorieen en ik probeer 20 k stappen te zetten maar jk vind dat eigenlijk te weinig en ik baal erg echt heel erg van dat het deze hele week nog jiet gelukt is en ik baal ook dat ik elke mij verslaap voor school en dan een uur te laat kom en ja ik ben gelukkig wel al gestopt met sh want ik heb het aan god belooft en het gaat heel goed maar soms denk ik er wel nog aan maar ik heb inplaats van snijden nu een elastiekje en dat werkt ik heb nu al 2 weken niks gedaan en ik hoop nooit meer maar ja call me pick me maar ik hoop dat ik wat tips en adviesen krijg ik gellof jiet dat ik hulp nodig heb want zo erg is het niet bij mij en ja andere mensen hebben het zo veel heftiger dan ik en die moeten eerst geholpen worden byye byee