verhaal delen

  • 21 November 2023
  • 0 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hallo iedereen ik wou effe dit verhaal delen met jullie omdat ik het miss ook aan andere mensen wil laten lezen als jullie verhalen of gedichten hebben kunnen jullie dit ook delen 

dit is mijn verhaal:

beste mensen ik moet jullie iets vertellen alleen weet niet hoe
ik begin wel bij het begin het begon toen ik in de tweede zat (nu derde)
ik zat achter in de klas ik hoorde mensen nare dingen zeggen over mij
achter mijn rug om of direct in me gezicht
maar ik liet het toen maar gaan 
nu in de derde zit ik weer met het zelfde probleem dat ik in de klas zit niet meer achteraan
maar ze zeggen nog steeds kut dingen over me (moet je haar zien ze lijkt wel emo en nog veel meer)
nou fuck it is wat ik wil denken maar dat kan helaas niet want ik struggle met:
SCS, sociale faalangst, ptss en nog 3 andere sociale angsten en dan heb ik waarschijnlijk ook nog adhd
en depressie maar dat willen ze niet testen omdat er geen directe aanwijzingen zijn maar ik scoor er wel een 9 op
van een schaal van 1 tot 10 dus een klinische score en dan zegt me therapeut
we kunnen er niks aan doen en we willen je er niet op testen 
en dat komt allemaal door jullie.  jullie die me jaren lang hebben gepest op de basisschool
op de middelbare is het nog erger geworden dus nu heb ik dit en vertrouw niemand meer zelf mijn vrienden niet en als ik me soms kut voel in de klas weten jullie het allemaal nog erger te maken als dat het al is en ik mag van die die*** docenten niet weg en dan zeg ik wat tegen jullie doen jullie als of je niks hebben gedaan  
en ben de hele tijd oplettend als iemand achter me staat of wanneer iemand achter me zit ik ben zelfs bang om naar school toe te gaan omdat ik dan bang ben om jullie weer te zien  en het ergste van allemaal is dat ik nu ook nog aan sh doe en dat allemaal omdat jullie denken lollig te zijn nou dat is gelukt hoor van een best wel zelfverzekerd iemand naar dit nou bedankt zal ik zeggen 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer