vergeef me


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

 

Naar advies van @Julian12 . Ik ben dus af en toe een beetje '’stoer'’. Dat is door alles wat er in mijn leven is gebeurt. Ik heb mensen verloren en heb veel meegemaakt. Ik heb veel gevechten gezien. Vaak heftige woorden gehoord. Kunnen jullie mij vergeven voor al die dingen? Hier kunnen jullie ook vervelende situaties vertellen.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyy goed dat je dit deelt bij deze:

Ik vergeef je.

Waarvoor moet ik je vergeven? Wat geb je fout gedaan?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi natuurlijk joh dat hoef je niet te vragen het is allemaal helemaal oké , vergeven is het mooiste dat er bestaat maar jij hebt niks verkeerds gedaan naar ons/mij vind ik :) maar ik kan je wel steunen voor wat je mee hebt gemaakt . En je bent ook een jongen en we hebben soms ons stoere gevoel en dat hoort er allemaal bij , dat hoeft je niet te spijten het is niet erg ! :)  Maar natuurlijk neemt niemand je iets kwalijk het is allemaal goed zo .

Groetjes liefs Julian X

@Julian12 bedankt man! Ja, ik ben blij dat jullie niet boos zijn.

Reputatie 7
Badge +19

Boos waarom zou dat?

je bent een hartstikke lieve jongen. dat wist ik al toen je hier kwam achter een macho zit altijd iets verscholen en ik vind het knap van je dat je zo aan jezelf kan werken.

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela ik heb een slechte eerste indruk gemaakt

Aaah jongen dat is zo lief ! Hoeft helemaal niet ! Natuurlijk hoor je er gewoon bij ik had de hele tjjd al door dat er een lieve jongen achter dat schildje zat . En niemand is perfect ik zeker niet ik had vandaag ook straf en vergeef mij dat ik streng deed tegen je ;) 

Sanny xxxxx

Ps ik moet stoppen bedtijd. Slaap lekker allen !!

Reputatie 7
Badge +19

Misschien een piep klein beetje maar nieuwe start dus. En daar had ik je allang voor vergeven. Kan je je naam veranderen? Je bent geen Bazo je bent veel beter dan dat. Nieuwe start nieuwe naam?

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela hoe doe ik dat? En @Sanny ik ga ook

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik moet ook gaan welterusten.

Wilhelmavemela.

Kus voor @Julian12 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😗😍

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela hoe doe ik dat? En @Sanny ik ga ook

 

In topic van de kt: gebruikersnaam veranderen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Ik vergeef zeker je !!! Eerst was ik ook een beetje extreem, maar op De Forum heb ik geleerd dat extreem zijn nutteloos is . Ik ga daarom me best doen om lief te zijn tegen mensen die nu diep in een probleem zit . Maar een beetje extreem doen tegen mensen die (hoe moet ik zeggen ???) Niet serieus zijn en grappig willen zijn . Of grappen maken over ernstige dingen (Zoals: dood of ziektes ) 

 

Emma

Love De Forum 

Reageer