Vraag

Verdwaald en verward...

  • 12 April 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Goedemorgen middag of avond.

ik weet niet waar ik moet beginnen maar ik ben een meisje van 14 jaar oud mijn ouders zijn al gescheiden sinds mijn 3e en  ik heb niet echt vrienden en de vrienden die ik wel heb mag ik niet eens van mijn ouders…

sinds ik van de basisschool af ben zijn er zoveel dingen gebeurd at mij gewon teveel werd.. 

Waar het mee begon was dat ik voor eind advies vmbo k had gekregen terwijl heel veel testen aangaven dat ik wel hoger aan kon maar niemand geloofde daar in. ik begon het gevoel te krijgen dat je mijn ouders teleurstelde en iedereen daar omheen. Dat zou ook niet raar vinden als je ouders je elke dag laten herinneren dat je te dik bent of dat ik nutteloos ben en niks kan. Ik ging naar de middelbare school waar ik mij zo op had verheugd wat eigenlijk niet zo leuk bleek te zijn ik ging met mijn beste vriendin naar die school alles bleek prima te zijn totdat ze mij verliet om populair te zijn. rond die tijd sloot ik mij af van de buiten wereld ik speelde alleen maar Minecraft en begon daar vrienden te maken. ik deed het opzich wel goed op school alleen de thuis situaties gingen niet zo goed. mijn ouders denken gewoon dat ik gelukkig ben maar als mijn moeder haar vriend heeft uit genodigd kan ik alleen maar huilen in mijn kamer met het licht uit alleen in het donker. bij mijn vader kan ik alleen maar huilen als hij tegen mij schreeuwd hij geeft mij dan meteen eer het gevoel dat ik nutteloos ben. Het leven gaat door ik word soort van gepest en cijfers zijn matig corona maakte mijn cijfer lijst niet echt beter maar wat kan k zeggen… in 2020 augustus maakte ik kennis met een heel groot fandom het mcyt fandom waar ik nog steeds in zit het. in de mcyts zit een ook een jongen bij hij is net 17 geworden en onze verjaardagen schelen maar met 2 weken ik haatte hem eerst maar later as hij de enige reden waar ik nog blij om kon worden ookal zie ik hem alleen door mijn beeld scherm het voeld toch anders ofzo. ik droom ook vaak over hem en als hij in mijn dromen zit voeld het zo veilig ik weet niet wat er gebeurd maar wat hier geschreven staat is niet eens de helft van het hele verhaal waarom ik mij zo verdwaald en verward voel… ik ben niet echt een prater haha, maar ik zou wel willen weten wat ik heb de laatste tijd ik mis de tijd dat ik blij en gelukkig was. Als je het tot hier hebt gelezen bedankt ik moest het kwijt 

 

(ps mijn w toets doet het niet echt dus sorry als er veel typfouten zijn)


2 reacties

Hallo 404notfound :)

Vervelend. Het lijkt mij vooral dat je nu online vrienden wilt zoeken omdat je IRL niet zoveel vrienden hebt en gepest wordt, en dat je iemand hebt gevonden online (als ik het goed begrijp). Praat hij ook tegen jouw, die jongen waarvoor jij zo blij bent?

En misschien kun je ook in het echte leven sociale gelegenheden bezoeken (als de lockdown voorbij is) zodat je meer vrienden hebt en daardoor je misschien ook wat blijer voelt. 

Ook vervelend dat je ouders teleurgesteld in je zijn. Heb je aan je ouders weleens gevraagd waarom ze zo teleurgesteld in je zijn en je nutteloos noemen, etc. Misschien kun je met je ouders daarover een gesprek hebben dat je het vervelend vindt.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

misschien kun je ooit na corona naar een evenement gaan?

Reageer