Skip to main content

Goedenavond een tijdje geleden is me verkering met het liefste meisje en mooiste meisje van me dromen uit 😢

Ben kapot van verdriet ik mis haar iedere keer als ik haar zie in de klas ga ik van binnen kapot van verdriet ik mis haar zo ik hoop ze me ooit terug wil mijn leven is niet compleet zonder haar

Er zijn ook veel erge dingen gebeurd op school waar ik liever niet over praat maar ik zit totaal niet lekker in m'n vel en ik denk iedere dag aan haar 😢

Ik wil met haar praten maar weet niet hoe omdat iedereen zich ermee bemoeit ik weet niet eens hoe ik met haar moet praten en of ze wel met me wil praten ik wilde haar nooit kwijt 😭

Kunnen jullie mij helpen 

Alvast bedankt 

Gewoon leuke dingen doen! Zo groei je over haar heen.  Verder kun je altijd je verhaal doen op het forum hoor! Of het nou problemen zijn, of een leuk verhaal. Alles mag!

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hey!  Dat lijkt me idd moeilijk voor je hoor. Ik zou wel er veel over praten met mensen die je vertrouwt als dat kan! En als je moet huilen, gewoon doen! Het lijkt vervelend om te huilen maar het gebeurt niet voor niks en kan je een beetje opluchten. Ik ken haar natuurlijk niet en weet niet waarom het uit is, maar kun je haar niet vragen om ergens met z'n tweeën er over te praten?  Of haar schrijven en vertellen wat je voelt? Of ben je bang dat ze dat gaat laten lezen misschien?  En, je kunt natuurlijk ook de kindertelefoon bellen

https://www.kindertelefoon.nl/bellen   of er mee chatten https://www.kindertelefoon.nl/chat

In elk geval is het altijd beter om je te uiten dan om het voor je te houden ! Veel sterkte en sorry dat ik je niet beter kan helpen!😘
Liefs Tover xxx


Hey. Dat is echt kut man. Het is logisch dat je verdriet hebt en dat je haar mist. Dat je leven niet compleet is zonder haar is echt niet waar tho, terwijl dat nu misschien wel zo lijkt en voelt. Maar ja gaat er echt overheen komen. Nog een keer met haar praten kan helpen maar op een moment moet je ook accepteren dat het echt uit is. Probeer dus niet teveel op haar te focussen maar zoek afleiding in andere dingen, vrienden, hobby’s, sport, whatever.

Heel veel sterkte. Het komt echt goed


Reageer