verdrietig om overleden personen

  • 25 March 2021
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik ben verdrietig omdat in mijn familie 3 personen zijn overleden! 

Eentje die heb ik nooit gekend die was de zus van mijn opa die had niet meer contact met opa

Eentje die kende ik wel die was de broer van mijn opa die 5 maanden geleden is overleden

Eentje die kende ik ook die was nog een broer van mijn opa die is bijna 6 jaar geleden overleden 


3 reacties

Hey daar!

Allereerst nog gecondoleerd. Omgaan met overlijdens kan erg lastig zijn en ik snap je volledig!

Probeer je gedachten ergens anders te zetten als je verdrietig bent. Muziek luisteren, tekenen of praten met vrienden kan helpen!

Mocht je nog ergens mee zitten kun je hier altijd op reageren!

Sterkte 💪

 

Heey,

Het is begrijpelijk dat je verdrietig bent, omdat mensen in je familie zijn overleden. Het is lastig om met verdriet en rouw om te gaan.

Praat je hier weleens over met mensen uit je familie? Bijvoorbeeld ouders/verzorgers of je opa? Misschien kun je dit juist wel goed met je opa bepraten, omdat het broers en zus van je opa zijn. Misschien fijn om herinneringen op te halen of gewoon even samen verdrietig te zijn. Gedeelde smart is halve smart!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 1
Badge

Hoi. Ik snap echt dat je heel verdrietig bent. Ik heb het zelf nooit megemaakt, maar ik heb wel een tip. Ga even rustig zitten en haal diep adem. Denk dan aan alle leuke herinneringen met die personen. En denk eraan dat ze nu gelukkig zullen zijn. Dat helpt vast.

Reageer