Verdrietig

  • 14 July 2022
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen.

Ik heb sinds vandaag zomervakantie. Ik keek er al het hele schooljaar naar uit, maar ik ben ook erg verdrietig. Ik ga namelijk volgend jaar naar de derde en ik zat dit jaar op een andere locatie waar alleen de 1ste en 2de jaars op zaten. Ik voel me heel verdrietig omdat ik heel veel mensen ga missen. De meeste zie ik nog wel op de nieuwe locatie, en misschien kom ik zelfs bij een paar in de klas. Maar ook sommige van me beste vrienden die ik al vanaf de bassischool ken gaan naar een hele andere locatie. Ik voel me verdrietig omdat ik weet dat ik ze niet meer zo vaak ga zien als eerst en misschien wel helemaal nooit meer. Ik weet niet goed hoe ik met deze emoties om moet gaan. Huilen lukt niet ofzo  ookal heb ik wel het gevoel dat ik moet.  Ik weet eigenlijk ook niet wat ik wilde met dit bericht. Alleen ff mijn emoties kwijt. Als iemand het erover wilt hebben of zelf iets kwijt wil doe dat dan alsjeblieft.

Alvast bedankt 🙂

Gr kmupppl


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hoi, 

Misschien kun je dit zien als een nieuwe stap in je leven, een nieuw begin. Je kunt nieuwe vrienden maken die nog beter zijn dan die je nu hebt en het is ook goed om oude vrienden los te kunnen laten.  Als je geen vrienden kunt maken dan kan je altijd nog praten met je oude vrienden en die bijv, tijdens de pauzes te ontmoeten en leuke dingen samen doen. 

 

hoop dat dit help,

groetjes, 

 

Reageer