verdrietig

  • 6 March 2022
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hallo ik voel me verdrietig want morgen ga ik terug naar school maar ik voel me zo leeg van binnen ik kan precies nie denken.Ik heb het gevoel dat iedereen uit mijn klas me haat zelfs mijn vrienden.Ook heb ik constant het gevoel dat ik iets ben of ga vergeten het is gewoon ik heb het gevoel dat mijn leven niet zo veel nut heeft.En ik weet niet wat ik moet doen met dit gevoel ik kan niet vragen om thuis te blijven want daarmee is mijn probleem niet opgelost.Soms wil ik dood maar dan denk ik aan de mensen die me zullen missen en soms vraag ik me ook af wie mij zou missen en ik weet niemand uit mijn klas die me zou missen mijn familie weet ik niet.Soms weet ik het gewoon niet meer.

heeft iemand van jullie ook soms dit gevoel want ik voel me echt gewoon zo alleen op deze wereld

mijn beste vriendin werd al boos omdat ik vroeg waar we moesten kijken om iets te vinden op smartschool.Vroeger zagen we elkaar bijna nooit en vond ik het leuk toen ik eens mocht gaan naar haar maar nu zoen we elkaar bijna dagelijks en ze is niet meer wie ze eerst was zoals de meeste van mijn vrienden

 

bedankt dat jullie de tijd namen om dit te lezen

 

groetjes annoniemptje


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hey dat lijkt me niet fijn om te horen! ik voel me ook soms heel erg leeg en dan weet ik niet wat te doen. en ik heb ook beste vaak ruzie met mensen en raak mensen kwijt en het is nooit een fijn gevoel als mensen op een slecht manier verander en het leven laat je heel leeg voelen. maar weet je hoeft hier niet alleen voor te staan en dat je dit kan ik geloof in je! 

groetjes jay

Reputatie 4
Badge +1

mijn beste vriendin heeft me net uitgescholden via een bericht ik weet niet wat ik nu van haar moet denken ik praat enkel met haar tijdens de pauze ik kan niet zo goed met andere praten met anderen ik weet niet wat ik nu moet doen:disappointed_relieved::sob:

groetjes annoniemptje

 

Reputatie 7
Badge +19

Hey wat naar voor je echt ik heb ook wel vaak het idee in mijn klas dat ik iedereen alleen maar in de weg loop en heb ook 0 vrienden in mijn klas en werd gepest ik voelde me alleen op de wereld maar ik wilde niet dood want ik weet dat ik zoveel meer kan berijken dan alleen de dood ik wil juist laten zien dat ik iemand ben en dat doe ik constand door mezelf te zijn en me kwetsbaar op te stellen en ja vaak lokken ze me dan uit voor de lol maar vanbinnen zijn ze jaloers op dat ik mezelf ben en zij niet. Ik sta soms voor de spiegel en zeg: ik ben iemand. En dan ben ik het ook zoals jullie be yourself then it will be beter

Reputatie 3
Badge +1

mijn beste vriendin heeft me net uitgescholden via een bericht ik weet niet wat ik nu van haar moet denken ik praat enkel met haar tijdens de pauze ik kan niet zo goed met andere praten met anderen ik weet niet wat ik nu moet doen:disappointed_relieved::sob:

groetjes annoniemptje

 

hey weer! ik had ook heel veel ruzie gehad waar ze me ging uitschelden . het is moelijk  om in een ruzie te ziten met je bestvriendin ik had een ruzie met mij bestvrienden en we hebben all 1 maand niet gesproken. maar het is nooit leuk als iemand je uitscheld ik had ook ruzie met iemand anders een maand gelden en ze woud het goed makken maar dat wou ik niet sins hij me heel erg heeft uit gescholden. en het is niet echt aardig van je best vriendin dat ze je zo maar uit scheld. laat me weten wat voor sort tips je graag zou willen!

 

Reageer