Skip to main content

Hey Girl Online hier,

Ik ben nu 12 maar toen ik in het 3de/4de leerjaar in het lager zat ben ik 4 mensen en 1 dier verloren.Een hond die van men oma was had een soort kanker voor honden. Het was erg maar ze was ook oud.Maar vanaf dan ging alles bergaf. Men nonkel,oma,meme,en de mama van men oma zijn allemaal weg van de wereld. Ik heb om ze allemaal verdriet maar om mijn oma het meest. Ze heeft zelfmoord gepleegd en dat doet pijn.Ik ging ook super veel naar haar huis. Nu ga ik nooit bij grootouders gaan slapen en dat mis ik. Ook al is het al effe geleden het doet nog altijd veel pijn. Zijn jullie al iemand kostbaar kwijtgeraakt?

Girl Online gaat offline

Heel mooi geschreven is heel herkenbaar maar weet dat je oma ziek was en heel veel van je hield en dat ze de daarom zo gelukkig was toen je bij haar was 

Hey!  Wat een ontroerend verhaal van jou. Veel kracht en sterkte gewenst! Ik hoop dat het je helpt om er veel over te praten en aan de mooie dingen met hun samen terug te denken.  En erover schrijven of tekenen kan ook helpen. Houd ze in je hart en verdrietig zijn is heel normaal. Ik geef je een virtuele knuffel. 😘

Liefs Tover xxx

Dankjewel ​@Tover01 en ​@Denkdatikkanhelpen 

Girl Online gaat Offline 

Ik heb mijn pappa verloren bij een bedrijfsongeval (explosie) 

Ik mis hem nog elke dag! 

Veel sterkte ​@Girl online ! ❤️

Hey Girl Online hier,

@Nanoniem2011 vind het echt erg maak misschien er een topic over zal hem zeker lezen !!! 

Girl Online gaat offline 

Echt heftig dat je oma zelfmoord heeft gepleegd veel sterkte en gecondoleerd al is het een aantal jaar geleden gebeurd

Hey Girl Online hier,

@Nanoniem2011 vind het echt erg maak misschien er een topic over zal hem zeker lezen !!! 

Girl Online gaat offline 

Dankjewel ​@Girl online  x

We hebben therapie gehad na het ongeval (6 jaar geleden nu) en samen (mamma, mijn zusje en ik) hebben het een plekje kunnen geven en kunnen er samen goed over praten. Ik benoem het ook alleen als het relevant is verder wil ik er niemand mee lastig vallen.

Hoe oud ben jij?

wat erg dat je oma zelfmoord heeft gepleegd! ik wist niet dat volwassen er daar ook over dachten! dit raakt me eigenlijk echt heel erg! super veel sterkte maar ik trouwens vragen wat meme betekent ik zie het opeens vaak is dat iets van mama? als dat is super veel sterkte en sowieso super veel sterkte gecondoleerd! ik ben er voor je!

Reageer