Skip to main content

hoi allemaal!

ik heb altijd als ik naar bed ga een verdrietig en k*t gevoel...

mijn hooft zit vol en ik kan het nergens kwijt hoe hard ik het ook probeer ik heb al met zo veel mensen ge praten en niks lukte....

ik voel me gewoon zo verdrietig,eenzaam het voeld alsof niemand mij wilt :(

ik zou soms wel zo hard willen gillen en willen schelden en huilen  maar dat kan ik gewoon niet.…

Ik ben bang voor alles en iedereen....

soms zou ik mezelf iets aan willen doen…

​​​​​​Maar ik hou mezelf tegen want ik wil leven voor mijn moeder en bestevriendin…

vroeger heb ik ook veel meegemaakt ik gebruik deze website al 3 jaar 

​​​​​​Ik ben bij dat ik van mijn stiefvader weg ben en mijn echte vader...(ander verhaal)

Ik hoop als je dit leest dat je voelt wat ik altijd voel :/

ik denk dat dit het wel is voor vandaag...

groetjes Viënna:'(

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9: plaats op het forum geen choquerende of triggerende details.

 

​​​

Hoi Viënna ik kan natuurlijk niet veel helpen maar een knuf kan wel 😊 virtueel dan. Ik snap je verdrietgevoel en je kan gelukkig al je dingen hier kwijt. Sterkte ! 

Groetjes liefs Julian X


Hoi wat schrijf je het mooi op ! Heel veel sterkte en liefde gewenst. Verdien je ! Virtuele hug !

Groetjes liefs Julian X


hey

 

houd altijd in je achterhoofd dat na de regen; zonneschijn komt. en dat betere momenten eraan komen.

 

ik adviseer je niet de gedachtens te hebben jezelf iets aan te willen doen, ookal snap ik het uiteraard want ik ken het door persoonlijke ervaring.

 

je zegt zelf dat je wilt blijven leven voor je moeder en je beste vriendin. houd die gedachten vast en dan kom je er! geloof me


Hoi, 

wat heb jij het zwaar

ik snap hoe je je voelt

vreselijk

een online hug voor jou!

heel veel suc6 met dat

en weet dat er ALTIJD wel IEMAND is die van je houd!

 


Reageer