@ItsJustMe Leuk man. Ben heel erg blij voor je dat het zo goed gaat tussen jullie.
Heel veel plezier morgen. Het gaat vast gezellig worden. Gewoon jullie gevoel volgen. Wat er dan wel of niet gebeurd zie je dan wel weer. Je bent iig voorbereid, met dank aan de zelfscan
Heyy lieve @ItsJustMe ,
Snap dat het best spannend is hoor, maar het gaat vast en zeker goed komen! Veel plezier morgen met elkaar!
Liefs van mij
Hey lieve @ItsJustMe ik sluit me aan bij de anderen! Genieten en heel veel plezier samen! Maak er een geweldige ervaring van!
Liefs Tover xxx
Dank jullie wel, @tim16, @Tinkerbell en @Tover01!
Hey @ItsJustMe
Ik hoop dat het leuk en gezellig was (vast wel).
Heyy,
@tim16 Jaa het was zeker gezellig!! We hebben gezellig gepraat en we hebben wat lekkers gegeten gisteravond en we hebben nog wat spelletjes gedaan op de Nintendo Switch en het was gewoon heel leuk! Ik sliep bij haar in hetzelfde bed want ze heeft een groot 2 persoonsbed dat was aan het begin eventjes wennen, maar vond heel snel mijn draai en vond het echt heel fijn om haar naast me te voelen en heb zelfs geen enkele nachtmerrie gehad en dat heb ik nooit dus dat was ook wel echt heel fijn
We hebben vanochtend gezellig ontbeten en vanmiddag hebben we ook nog samen Formule1 gekeken wat ook leuk was
We zijn geen stap verder gegaan qua seksuele dingen, maar daar hebben we het wel over gehad en ons moment komt vanzelf wel een keer als we er beide echt aan toe zijn. We hebben elkaar wel bloot gezien omdat ik bij haar ff snel me ging opfrissen voor het slapen en dat deden we tegelijk in de douche dus ja dat was al wel een hele stap voor mij zeg maar maar voel me volledig op mijn gemak bij haar dus dat zit wel goed 🥰
Liefs, ItsJustMe <3
Geweldig om te lezen @ItsJustMe !! Ik ben echt blij voor je!! Wat super leuk en fijn!!
Liefs Tover xxx
Hey lieve @ItsJustMe ,
Wat fijn voor je!! Dit was zo gegund, ik ben blij dat je een relatie hebt. Hoop dat met vrienden ook goed gaat komen. Dat dit nu zo goed gaat geeft je miss ook wel weer wat meer zelfvertrouwen.
Ahhhww wat fijn allemaal @ItsJustMe !! Mooi dat je geen nachtmerries hebt gehad en dat jullie het zo fijn hadden! Zeker gegund dit!!
Groetjess en liefs van mij :)
Klinkt super gezellig. Dat je geen nachtmerries had lijkt me heel erg fijn. Dat zegt maar hoe op je gemak je je bij haar voelt.
De rest komt idd vanzelf wel. Het is alleen maar mooier en fijner wanneer het gebeurd als jullie er allebei echt aan toe zijn.
Elkaar bloot zien is ook best een stap. Dat was met mij en mn vriendje lichtelijk awkward de eerste keer maar toch ook vertrouwd.
Echt leuk om te lezen dit. Het is je heel erg gegund. Hoop dat jullie nog heel veel leuke en mooie momenten samen hebben.
Dank jullie wel lieve iedereen!
Wat fijn @ItsJustMe!
Elkaar voor het eerst bloot zien lijkt me ook wel spannend. Heel knap dat je deze stap gezet hebt. Welke games heb je gespeeld?
Liefs @NoahLovesYou
Dankjewel lieve @NoahLovesYou!
Welke games heb je gespeeld?
Mario Kart 8 dat was wel erg lollig om te doen tegen elkaar! Ben wel volledig ingemaakt door haar haha had geen kans om te winnen En we hebben ook nog even animal crossing gedaan dat is ook altijd leuk om te doen! :)
Liefs, ItsJustMe <3
Mario Kart 8 dat was wel erg lollig om te doen tegen elkaar! Ben wel volledig ingemaakt door haar haha had geen kans om te winnen En we hebben ook nog even animal crossing gedaan dat is ook altijd leuk om te doen! :)
Liefs, ItsJustMe <3
Jazeker!
Ik heb Mario Kart 8 al uitgespeeld!
Animal Crossing heb ik nog niet. (Ik heb geen geldboom in m'n tuin)
Liefs @NoahLovesYou
Hey @ItsJustMe
Hoe gaat het nu tussen jullie? Nog steeds alles goed?
Heyy @tim16,
Het gaat super goed hoor en we zijn nog steeds heel blij en gelukkig met elkaar!
We doen heel veel samen en we hebben ook al wel weer een paar keer bij elkaar geslapen enzo in het weekend en we zien elkaar zo goed als iedere dag. En onze ouders zijn ook nog steeds heel supportive wat ook echt heel fijn is. Ben nog steeds zo blij dat we elkaar hebben ontmoet!🥰
Qua seksuele dingen zijn we op zoenen en knuffelen na nog niet verder gegaan, maar dat gaat nog wel gebeuren denk ik want de band en het vertouwen is er wel! :)
Dankjewel voor het vragen!
Liefs van mij <3
Dat is goed om te horen. Ben echt blij voor je.
Zoenen en knuffelen is ook fijn. Verder gaan komt vast wel een keer op een moment dat jullie er allebei aan toe zijn.
Heel veel geluk en plezier samen. Het is je gegund.
@ItsJustMe Hai,
ik vind het super knap dat je gedeeld hebt en fijn dat ze zo reageerde🥰 durf het eigenlijk niet te vragen maar ben je nu een stapje verder? Hoe ging dat?
veel liefs van mij en vind het heel leuk om te lezen hoe lief jullie voor elkaar zijn
Heyy @Cantaloupe,
Je mag alles vragen hoor dat vind ik echt niet erg en vind het juist super lief van je! :)
We hebben nog geen echte stap verder gezet qua nou ja seks, maar we hebben elkaar al wel vaker bloot gezien en dat was eerst een beetje ongemakkelijk, maar nu totaal niet meer.
We hebben ook wel wat gevoeld bij elkaars privé plekken een tijdje terug toen we alleen thuis waren. Dat vond ik spannend, maar alles is heel vertrouwd en we doen niks wat we niet willen. Dit was voor mij ook een hele overwinning want dat iemand mij naar beneden aanraakt is nou zeg maar het hele ding wat ik nogal moeilijk vind, maar die ervaring was gelukkig fijn en positief en het voelde goed. Ik vertrouw haar echt volledig en ze respecteert mijn grenzen super goed en daar ben ik haar zo enorm dankbaar voor. Stapje voor stapje gaan we steeds wat verder en verder zijn we echt heel gelukkig met elkaar
Liefs van mij <3
Hai,
ahw wat fijn 🥰
liefs van mij
@ItsJustMe Heel goed dat jullie het stapje voor stapje doen. Dat is een goede manier om te ontdekken wat je prettig/lekker/fijn vindt. Gewoon op jullie eigen tempo. Het moment dat jullie ‘de’ stap willen zetten komt vanzelf wel een keer. Geen haast bij.
Ga zo door en heel veel geluk samen.
Hoi lieve @ItsJustMe ik ben ook blij om te lezen hoe het nu gaat. En jullie doen het echt goed! Ik gun het je echt van harte en dat het jullie vooral maar heel gelukkig maakt!
Groetjes liefs Tartan X
Echt bedankt voor jullie lieve woorden @Cantaloupe @tim16 @Tartan15
Hoi @ItsJustMe
Wat fijn dat het zo goed gaat!
Ik snap dat je het on stapjes wil doen in plaats van met seggs beginnen. Hopelijk blijven jullie nog lang samen! Het klink heel leuk.
Groet.
@Wolkje
Ik ben ook blij om dit te zien! Jij bent een super lieve fijne jongen en ik gun jou dit enorm!!
Liefs, Tover xxx