Skip to main content

Hey allemaal! 
ik hoop dat er een aantal reacies komen op mijn bericht… want ik heb wat hulp nodig. Zoals je op mijn profiel ziet probeer ik mijn faalangst te overwinnen. (Kijk anders even)😁

 

Soms ben ik dan nog wel een beetje depri. Dat zijn meestal van die buien. Gewoon dat ik niet leuk genoeg ben enzo. Ik vraag dan altijd hulp aan mijn vriendinnen. Maar… volgendjaar (schooljaar) gaan we splitsen. De ene helft gaat mavo doen en de andere helft havo. Onze groep word door midden gebroken. En dat vind ik echt heel naar. Wat als ik ze niet meer zie? Of wat als onze band verlechterd en ze me niet meer kunnen helpen als ik sad ben. Wat dan?????? 
 

moet ik dan zelf alles oplossen? Ik wil niet mezelf kluisteren niet opnieuw! Dus hoe moet ik dan mijn vrolijkheid houden als er niemand is die me kan helpen????

 

Hey, ik heb dit ook wel meegemaakt, ik kwam in een klas met geen één van mijn vriendinnen erin. Ik zou je aanraden, om wat er ook gebeurt, gewoon door te gaan met je school. Er gaan altijd mensen in en uit je leven, dat moet je eenmaal accepteren. Als jullie band met elkaar sterk is en jullie echt om elkaar geven, zou er niks kunnen gebeuren.


School is maar 6-8 uur van je dag, dus je hebt nog tijd genoeg 10+ uur om precies te zijn, om wat met je vriendinnen te doen.


Reageer