Veranderd sinds ik in pleeggezin woon

  • 28 November 2023
  • 0 reacties
  • 31 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Sinds ik een 1 jaar in een pleeggezezin ben beland,omdat mijn moeder een psychose had.Ben ik best wel verranderd

ik merk dan ook dat ik minder beleeft,respectvol ben terwijl ik normaal altijd respect had voor iedereen .

Verder gaat het goed en voor mijn verjaardag krijg ik eindelijk een vape.Ik ga namelijk een slaapfeestje houden en daar krijg ik een vape maar later moet ik dan wel 15 euro betalen maar ik krijg dus wel verjaardags korting.

Vapen doe ik niet vaak vroeger zou ik daar nooit aan willen denken,Nu rook ik en vape ik SOMS dus niet elke dag.

Veel kinderen schelden mij uit omdat ik in de schoolwc’ s ben genitcht van vapen in de wc met al mijn vriendinnen. Maar mijn moeder was er hellemaal niet blij mee omdat ik die vape van haar had gejat en ik mag absoluut niet vapen van mijn moeder.

Ik denk de laatste tijd ook steeds vaker aan mijn vader hij is mn vader maar ik heb hem maar 8 jaar gekend

dus ik wou gewoon dut hij me verder zou kunnen opgroeien

nu heeft hij me alleen als klein kind gezien niet als het probleemkind,of het pleegkind,of het sensitieve meisje

hij heeft alleen een kant van mij gezien en dat vind ik zo jammer want als pappa niet was doodgegaan was ik zo gelukkig en mijn moeder en mijn vader  waren getrouwd geweest en ik was nooit in een pleegezin gekomen

allemaal door die stomme ziekte kanker


0 reacties

Geen reactie

Reageer