Vent post alweer want mijn leven gaat naar de klote

  • 28 November 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Tja nou hier zijn we weer mensen, de vent post van mij eens in de zoveel tijd. Topic is ongeordend en onduidelijk want geschreven in 1 kwartier maar ja

 

Her is nu half 1 en mijn leven gaat gewoon slecht, ik voel de nagevolgen van mijn domme pww van 1 maand geleden nog en ik kom gewoon niet in de flow.

Ik stress me zo erg over mijn toekomst want ik heb geen idee wat ik wil; wtf moet ik studeren en wat moet ik worden??? Wat ga ik later doen met al mijn schulden en wat als ik later geeneens een baan krijg? Ik kan echt niet meer het is gewoon kut

En ik zit zo lang op mijn teefoo gewoon 7 uur per dag meestal en ik heb nooit door hoe, ik doe nooit meer iets qua hobbys. het enige dat ik doe is leren, voetballen 2/3x per week en op mijn domme telefoon zitten. Ik wil gewoon oude hobby’s als piano en tekenen oppakken, maar ik kan er nooit tojd voor vinden door mijn domme verslaving

 

Het is ook gewoon kut want het voelt alsof ik nooit rust krijg in dit kaulo leven man, elke keer heb ik een of andere domme opdracht af en dan komt de andere weer op mij af of moet mijn familie het weer verneuken door te ruziën ofzo het is gewoon dat ik geen rust kan vinden

 

En ik weet dat het zielig klinkt maar ik voel me gewoon een kutmens en ik doe ook als ik kutmens, ik kan nooit aardig doen tegen andere mensen, ik doe altijd het verkeerde en ik snap volledig waarom andere mensen mij niet zouden mogen

 

En het kutte is dat ik me naast kutmens ook gewoon eenzaam voel, ja ik heb goede slimme vrienden waarmee ik leuke shit doe en schoolprojecten maak, maar het voelt alsof niemand van hen ooit iets heeft wua moeilijkheden ofzo. Ik weet dat dit niet het geval is maar het voelt alsof ik alles verkeerd doe.

 

Ik voel me ook gewoon alleen het is gewoon kut, ik heb al een paar van die domme posts op deze site waarin ik mijn ex volledig flame en het klinkt alsof ik niet verlang naar liefde ofzo, maar oh wtf ik zou doen om gewoon iemand te hebben waarmee ik alles kan delen. Het hoeft oprecht geeneens een partner te zijn mag ook gewoon iemand anders zijn maar ik voel me gewoon niet comfortabel genoeg bij familie om dat soort shit te delen en bij mijn vrienden ook al niet, ik haat dit gewoon.

 

Nouja bedankt voor het lezen, mocht je advies hebben: alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey hey!

Ik snap volledig wat je meemaakt.  Het is goed dat je al over de toekomst denkt zodat je een beter inzicht hebt op je leven, maar besteed daar niet te veel tijd aan. Geniet nog van je leven op dit moment en andere zorgen komen voor later.

Jij ben zeker GEEN kutmens of zielig. Ik weet dat je wss gaat denken dat ik je nie ken en da ik ongelijk heb, maar ik heb gelijk en ik weet het zeker. Omdat je in een moeilijke periode zit ga je da meestal op mensen uiten. (Dat doe ik ook meestal) en daarom dat je jezelf een kutmens vind omdat je denkt dat je kut doet tegen anderen. Maar dat is geen enkel probleem, mensen vinden je nog steeds leuk eh. En je doet niet altijd alles verkeerd, je denkt het gewoon. Dus don’t worry.

En wat je hier allemaal post is nie stom, zo kunnen we je helpen. Probeer anders te praten met de leerlingebegeleider of mentor.

Okay dit was het dan

Vele groetjes xxx

 

Badge

Hoi,

Als ik me rot voel dan zet ik voor mezelf op een rijtje wat het is, of het überhaupt zorgen waart is en wat ik er aan ga doen.

Je zegt dat je problemen zijn;

1.Wat wil ik studeren

  1. Baan
  2.  Te veel tijd op je telefoon
  3. Eenzaam
  4. Hobby

Waar je goed op moet letten is, ben je wel echt eenzaam of is het gewoon puur zelfmedelijden. En die andere dingen zijn makkelijk op te lossen. Zet een limiet op je telefoon, studeer wat je leuk vindt, via daar krijg je een stage en rol je vanzelf in een baan en betaal je je schulden af. (Er zijn 100 000 werknemers tekort, dus dit lukt zoiezo wel.) Ga op een sport, en je leert mensen kennen en je hebt een hobby. En vraag jezelf af kan ik er nu iets aan doen, zo ja doen, zo nee maak je er dan geen zorgen over. Daar wordt je geen gelukkiger mens van.

Ik hoop dat dit helpt.

Reputatie 7
Badge +11

Wat vervelend dat je je zo voelt @Sano07! En knap dat je het zo onder woorden brengt!

Over je toekomst: ik heb iets, waardoor ik niet verder dan 2 weken vooruitkijken. Ik denk er wel over na, maar ik maak me er geen zorgen over. Ik zie het wel. Misschien dat je dat ook kan proberen. Ik heb ook geen idee wat ik ga studeren. En het staat ook niet vast. Mijn vader wist het ook niet, en nu heeft hij een eigen bedrijf, terwijl hij iets heel anders had gestudeerd. Het maakt niet uit als je iets anders doet. Je hebt alle tijd om nog dingen te leren voor een baan later. En je komt huis niet zonder baan hoor.

Ik heb ook een tijdje enorme telefoonverslaving gehad. Misschien kan je je ouders vragen of ze je kunnen helpen? Dat ze bijvoorbeeld je telefoon verstoppen. Of misschien iets leuks met je doen? (Mijn ouders hebben hier geen tijd voor :(  )

Misschien kan je op iets van scouting? Dan kan je gelijk iets anders doen, en kan je nieuwe vrienden maken! Zoek dan wel de juiste vereniging.

En je zegt dat je vroeger veel tekende. Misschien kan je, als tussenoplossing, op je telefoon gaan tekenen? Dan kan je weer langzaam overstappen op je hobby.

En zoals @Kirikaasje123 zegt, je bent geen kutmens of zielig, je hebt gewoon een beetje hulp nodig, en je bent dapper genoeg om dat te vragen :)

Hopelijk heb je er wat aan!

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +11

Nog iets: als je inspiratie zoekt om te tekenen, kan je misschien bij dit topic vandaan halen, voor zowel offline als online:

Er zijn heel veel getalenteerde tekenaars die wat hebben gepost, en ook veel stijlen. Misschien kan je ook wat posten als het wat beter gaat!

 

Liefs,

         M.

Reageer