Skip to main content

veel te veel stress

• October 5, 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zit nu al een maand in het 3de middelbaar maar het is te veel, ik heb veel te veel wiskunde en dat kan ik nog wel maar de leerkracht doet alles te snel en nu snap ik niets, het is nog zolang voor de zomer maar ik wil niet nog maanden zo, ik heb niemand voor mee te praten en ik heb kapot veel stress want soms studeer ik uren en krijg ik alsnog niets boven de 70%. Ik heb het gevoel dat ik iedereen die ik ken teleurstelt, ik wil zo nie verder maar ik kan mijn richting niet switchen. Men ouders hebben teveel betaald en kunnen dat niet nog eens betalen voor een andere richting

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

Hoi ​@Anoniem10013,

Ik snap dat je het echt supermoeilijk hebt. Het klinkt alsof school heel veel is en dat je hoofd er moe van wordt. Je doet echt je best, maar toch gaat het niet zoals je wilt. Dat is niet omdat jij slecht bent hoor! School kan gewoon soms te snel gaan en dan kan niemand het nog goed volgen.

Misschien kan je tegen je juf of meester zeggen dat het te snel gaat. Of iemand op school, zoals een zorgjuf of iemand van het CLB. Ze zijn er om te helpen en niet om boos te worden. Ook je mama en papa willen vast dat jij gelukkig bent, niet dat je kapot gaat van stress.

xx liefs Wolf 🐺