Veel slapen

  • 23 July 2020
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi,

Ik zit al een hele tijd niet lekker in mijn vel. Ik was minder en minder gaan eten en mezelf snijden.  Dit werd minder na een tijdje omdat ik verliefd werd. Maar het komt allemaal weer op en ik wil eigenlijk liever dood. Ik stond vandaag op de Waalbrug ik kijk naar beneden en besef hie graag ik daar wil liggen. In rust. Zonder al dat gezeik aan mijn kop. Ook ben ik de hele dag moe maar dan echt moe alsof ik gwn kan gaan slapen voor de hele dag. Ik wil graag eten maar dan komt er weer een stem in m'n kop die de heledag zeurt over of ik het wel moet doen want "je wil niet gepest worden" of je raakt je vriendinnen kwijt omdat je niet meer genoeg bent". En dus eet ik weer weinig maar heb ik zoveel honger en ik kan het niet aan heb ik het gevoel. De enige reden wrm ik nog leef is om mijn familie die wil ik geen gedoe aan doen. Dat zou egoïstisch zijn maar anders was ik al dood geweest.  Kan iemand iets hierover zeggen over wat ik kan doen want ik wil het gewoon niet meer. 


5 reacties

Hey,

Vervelend dat je je zo voelt! Heb je al met iemand hier over gepraat?

Ik lees dat je ook doet snijden. Alsjeblieft stop ermee! Ik zelf heb er ervaring mee en het helpt echt niet, je krijgt littekens die ook niet meer weggaan. Ik heb er zelf al een hele hoop en wil jou dat besparen nu het nog kan.

Ik zelf heb geen ervaring in de liefde dus daar kan ik niks op zeggen.

Ik zelf heb vroeger ook die zelfmoord gedachtes gehad en ik heb ook een heel aantal zelfmoordpogingen gedaan, maar ik kan zeggen dat dat niet de oplossing is. 

Ik lees ook over dat stemmetje, misschien kun je hier over praten met een arts of psycholoog. En je moet dat stemmetje niet geloven! Je moet gewoon vertrouwen in jezelf,  en als je echte vriendinnen hebt(ga ik van uit) dan zullen ze dat echt niet doen. 

Ik zou wel even praten met een arts,die kan je daar heel goed bij helpen.

Goed dat je familie een reden is dat je niet jezelf iets aan wilt doen!

 

Wat ik kan zeggen verder.

Ga praten met iemand hier over en over je gevoel en over dat stemmetje .zoals een arts of psycholoog of iemand die je vertrouwt. 

Verder.

Als je jezelf iets aan wilt doen kun je altijd gratis en anoniem bellen of chatten met 0900 0113  of kijk op hun site.

Je kan ook vanaf 11.00 tot 21.00 anoniem bellen of chatten met de kindertelefoon.  Doe dat ook als je het even niet meer weet!  Zei hebben ervaren mensen die je kunnen helpen.

 

Hopelijk helpt dit!

Bij opmerkingen laat het weten. 

 

Succes ! 🍀

Groetjes Gebruiker c 

 

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

ik heb ook zelfmoord gedachtes gehad (lees mijn topic) en het is niet de oplossing. Je vrienden en vriendinnen kunnen je helpen doe leuke dingen met ze en zorg dat je niet meer hieraan denkt. 

 

Je kan ook een van je vrienden/vriendinen in vertrouwen nemen en diegene alles vertellen. Het helpt echt daarnaast kan je ook zoals hierboven aangegeven de kindertelefoon bellen of 113 het helpt om te praten. 

 

Maar vooral afleiding hielp bij mij

 

hou je sterk

 

MVG annoniemejongen

Denk vooral aan je toekomst, wil je later geen mooi gezin? Je moet de mooie dingen zien. Je droombaan! Ik wil bijvoorbeeld piloot worden en daar werk ik nu al hard voor op school! Ik weet wat ik wil doen en je moet gewoon die gedachtes aan de kant zetten. Jij bent de baas over je eigen lichaam! Niet die stemmen, sla ze weg. Misschien kan je ook een boksbal kopen waar je je op kan uiten.

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Erg vervelend dat je je zo voelt.

Maar zelfmoord is absoluut geen oplossing, denk aan alle mooie dingen die er nog aan komen.  zet die gedachtes uit je hoofd en eet lekker zonder te denken aan je vrienden of familie want als zij je niet accepteren dan zijn ze niet goed genoeg voor je. het enige waar je aan moet denken tijdens het eten is je gezondheid ;)

als je hulp nodig hebt ga naar iemand op school of chat mat de kindertelefoon 

succes!

Reputatie 1
Badge

Dankjulliewel ik had dit echt hard nodig ❤️

Reageer