Veel huil neigingen en vaak flauwvallen.

  • 29 January 2018
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.

Mn 2e ding vandaag maar oke...

Ik heb laatste tijd veel last van huil neigingen (heb het zelf zo genoemd; het is gwn dat de tranen er zo wat uitspringen om het minste en geringste) en ik val vaak flauw...

Heeft dit met iets te maken?

Groetjes Alli X

2 reacties

Hoi,

Naast dat huilbuien natuurlijk vervelend kunnen zijn, stellen ze vaak niet heel veel voor. Daarmee bedoel ik, je kunt ze krijgen door vanalles en er is niet meteen iets ergs aan de hand. Bijvoorbeeld verhoogte stress, zelfs zoiets simpels als je menstruatie en andere hormonen kunnen dit veroorzaken.

Echter val je ook regelmatig flauw en dat is iets waar ik me wel zorgen om maak. Als je flauwvalt is dat een soort reactie van je lichaam om afwijkende processen te herstellen. Dus als je pols zwak is, fal je flauw en herstelt zich dat automatisch weer. Iets moet dat wel getriggerd hebben.

Eet en drink je voldoende? Is er de afgelopen weken (sinds het begin van deze klachten) iets heftigs gebeurd of gewoon een verandering? Iets waardoor je meer stress ervaarde? Het kunnen allemaal oorzaken zijn.

Heb je het er al met je ouders over gehad? Zij weten vaak ook veel dingen. Als je klachten niet weg gaan, is het wellicht handig even langs de huisarts te gaan. Die kan dan kijken wat het is en wat te doen.

Gr. Pin
Hallo,

Toen ik ook in de puberteit zat had ik ook er vaak last van, meestal hoort dit in de puberteit en komt het door de hormonen.
Als je echt merkt dat je ergens mee zit, dan zou ik een contactpersoon zoeken waar je joun hart kan luchten.

Net als Pin maak ik me wel zorgen over het flauwvallen, soms is er niks aan de hand maar misschien zit er wat achter.
Lage bloeddruk kan ook kunnen dit heb ik nooit gehad maar een klasgenoot uit mijn 1/2 de klas toen des tijd wel. Echter was er niet heel ergs aan de hand maar kreeg pillen met volgens mij vitamines, maar dit weet ik niet precies meer.

De rest wat ik wou zeggen heeft Pin al gezegd, ik hoop dat ik je heb geholpen.

Vriendelijke Groet. ikwiljewelhelpenhoor

Reageer