Skip to main content

veel gebeurt

• July 1, 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

hoi ik ben een tijdje niet geweest en er is in tuusen veel gebeurt 

het ging heel slecht met mij eigelijk nog steeds maar ik hat een plan en een datum omzelfmoord re plegen en mijn datum is voor bij maar eigelijk wil ik een nieuwe datum maar ik heb uitijfelijk dat gezecht  dat ikeen plan hat en een datum dus nu heb ik andere terapie pmt en ik was wegelopen van huis om 3 uur snachts en toen ben ik om half 6 snachts weer thuis gebracht door de politie  dat wilde ik julie even vertellen 

groetjes cato 

2 reacties

Elodie
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • July 1, 2025

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Elodie, De Kindertelefoon

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Lieve Cato,

Ik ben echt zó geraakt door je bericht. Wat je meedeelt is heel ernstig, en ik heb zo ontzettend veel bewondering voor je, dat je dit durft te vertellen. Het klinkt alsof je de afgelopen maanden, misschien zelfs jaren hebt gevoeld alsof je leven te zwaar was, en dat je vond dat plannen maken over het meemaken van morgen onmogelijk was.

Zelfdoding is zeker geen oplossing. jij verdient hulp, toekomst, begrip en iets beter dan dit. Bel alsjeblieft 113 als je denkt aan zm.

xx liefs Wolf 🐺