Skip to main content

hey, ik heb een mischien wat rare vraag maar ik heb echt antwoord nodig.

 

ik heb al heel lang het gevoel dat ik niet echt ‘leef’ ik heb de hele dag door het gevoel alsof ik vast zit in een droom en ik kan er niet uit komen. het is het gevoel dat de wereld snel gaat maar je hoofd gaat sloom waardoor ik alles vergeet en er niet goed bij ben, ik ben heel veel ‘afwezig’ en als iemand tegen me praat heb ik dat bv niet door. wat nou als ik in een coma lig en dit is gewoon een grote droom? maar hoe kom ik er dan uit?.…

ik heb daardoor ook telkens het gevoel dat het beter af zou zijn zonder mij en heb ook veel suïcidale gedachtes, ik heb ook een paar keer geprobeerd mezelf ‘van kant te maken’ maar het is niet gelukt. ik heb ook veel last van veel depressieve gedachtes en paniek aanvallen.

het enigste wat me een beetje ‘levend’ laat voelen is snijden, maar nu kan ik er niet meer mee stoppen.

 

ik heb dit aan een paar vrienden vertelt maar ze snappen mij niet en ik weet niet hoe ik het uit kan leggen, ik weet gwn niet wat ik moet doen.

 

kan iemand mij ajb helpen? 

 

 

 

Heel naar voor je! 

Ik weet niet wat je aan de 'droom' kunt doen, maar als ue hulp wil voor je zelfmoord gedachten kun je naar youtube psych2go gaan. Zij maken veel videos en het heeft mij heel erg geholpen. 

Het is wel engels dus zoek maar eens op

Psych2go suïcide 


Reageer