Skip to main content

Hey,

Ben even geleden begonnen met vapen en ik weet dat er veel mensen gaan zeggen van ja doe dat nou niet dat is slecht en .... maar je kan het niet begrijpen als je het nog nooit gedaan hebt, het maakt mij rustig en zorgt er voor dat ik minder aan bepaalde dingen denk. Kben 16 jaar en werk nog niet (heb gesolliciteerd) maar het geld uitgeven aan vapes is opvallend. Heeft iemand een tip voor hoe je het kan verstoppen en een uitvlucht voor het geld dat ik opmaak?

Bedankttt

Heyy @Noralientjeee,

ik weet dat er veel mensen gaan zeggen van ja doe dat nou niet dat is slecht en .... maar je kan het niet begrijpen als je het nog nooit gedaan hebt, het maakt mij rustig en zorgt er voor dat ik minder aan bepaalde dingen denk. 

Dat is natuurlijk allemaal fijn, maar dat neemt niet weg dat vape echt verschrikkelijk slecht is voor je gezondheid en je bent je daar zelf zo te lezen ook bewust van. Vape kan op de termijn echt schade in je lichaam maken en het is erg verslaving wekkend en je moet er niet afhankelijk van worden. Hoe fijn en rustig je je er ook door gaat voelen, vape is niet goed en het is echt beter om er mee te stoppen. 

Groetjess van ItsJustMe <3

Bedankt 💖

Simpel: niet doen gwoon. Je zuigt wie-weet-wat voor chemische damp in je longen. Echt natuurlijk is het niet he. 

Jij kan der best rustig door worden maar binnenkort gaan je longen het niet meer zo fijn vinden. Bovendien ga je steeds meer roken en dan word je niet meer rustig en dan ga je aan de nictotinevape, en dan shit en dope enzovoort, als je maar rustig blijft… denk eens na… 

Heyy, ik doe het zelf ook en ik snap wat je bedoeld met dat ‘gevoel’ wat het geeft. Zelf kan ik er ook niet vanaf blijven en ik heb wederom door het duren vapen een baan gezocht😭. Ik zou zelf willen stoppen maar ik snap ook dat dat niet gaat en in jouw geval zo te horen ook niet. Wat ik altijd doe is m op n plek waar me ouders echt noooit komen zoals n tekendoos ofzo en als ik buiten de deur ga verstop ik hem in t midden van me bh, weet natuurlijk niet of je n meisje bent en jongens ja die hebben gwn pech😂🫶

Ik rook en wilde de vapes eens proberen, maar ik voelde me er helemaal niet lekker door. Misselijk enzo.

Reageer