vanmiddag wou ik zelfmoord plegen

  • 21 April 2022
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik ben al de hele week van plan om deze middag zelfmoord te plegen alleen ik leef nog ik heb knallen koppijn moet morgen toch nog naar school en trek het niet ik heb aan een vrouw met wie ik wekelijks praat gevraagd om me op te nemen ze zei dat dat niet kon. Dan ben ik er klaar mee wat heeft het leven nog voor zin niks een vriendin zegt dat ik me moeder moet bellen maar ik kan het niet denk niet dat ik het vandaag ga doen maar heb volgende week twee weken vakantie hoe lang hou ik het nog vol


4 reacties

Hoi, ik wil je vragen om het alsjeblieft niet te doen. Want hoe erg jr problemen ook lijken, zelfmoord is niet de oplossing. Je laat mensen achter die het misschien niet begrijpen en ook als ze het wel begrijpen zal je deze mensen veel pijn doen. 

Ik je handtekening staat "je bent nooit de enige" en dat is ook zo. Je bent niet de enige die zich slecht voelt. Er zijn mensen die begrijpen hoe jij je voelt omdat ze zich ook zo voelen. Hierdoor betekent "je bent nooit de enige" dus ook "je bent nooit alleen". Dat wil ik je meegeven, dat je niet alleen bent. Er zijn mensen die van je houden en die je steunen. Dus als je het niet alleen kan denk dan aan die mensen en blijf alsjeblieft.

In dit topic van gister worden nog meer tips gegeven voor alternatieven iemand die zelfmoord wil plegen. 

Hoii,

Pleeg geen zm alsjeblieft! Iedereen op het forum geeft heel veel om jou! Mijn advies: take a break. Neem tijd voor jezelf, je vertelt dat je over een week 2 weken vakantie hebt, ga iets leuks doen met je vrienden en neem echt echt even wat tijd voor jezelf. Leg geen druk op jezelf en geniet van je vakantie. Zet nog even die week door. Hoe moeilijk dat misschien ook is. Ik duim voor je! Ik heb vertrouwen in jou! Ik geloof in je! 

Doe het niet, alsjeblieft  doe het niet! Ik geef om je en ik zou er kappot van zijn. En er zijn nog veeeeeeeeeeeeeeel meer mensen die om je geven! Blijf alsjeblieft hier! Het leven heeft nog zo veel te bieden! 

Blijf alsjeblieft hier!❤️

- Annoniem_meisje 

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte, en lees al de overige reacties hier

 

Reageer