Vraag

van poepen op school naar aangerand worden

  • 8 March 2024
  • 7 reacties
  • 322 Bekeken

Badge

Beste allemaal (ook als je je niet indentificeerd als allemaal),ย  ik kan niet meer normaal leven door een trauma die ik in mijn laatste jaar heb meegemaakt op de middelbareschool.

Het was vgm een donderdag, ik voelde me al niet zo lekker maar ik had een toets dus moest naar school.

Tijdens de toets moest ik heel nodig poepen, ik stak mijn vinger op en zei dat ik me niet lekker voelde en of ik naar de wc mocht.ย 

Op de wc had ik verschikkelijke diarree. Je hoorde het splashen en en de hele wc zat helemaal onder bekleddert. Toen ik klaar wasย hoorde ik iemand binnenkomen. En hij zei: โ€˜Zit er nou iemand te poepen!? โ€˜ Ik was bang maar hij liep weg. Ik veegde mijn billen af en liep naar buiten. Maar mijn grootste nachtmerrie kwam uit. Hij stond daar nog en duwde me terug de wc in. Daar deed hij zijn broek uit en ook die van mij. Hij duwde me met mijn hoofd de wc in. MIjn billen waren blootย en voelde zijn piemelย erin glijden. Ik werd verkracht op mijn school.

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Ik zit er erg mee, weet iemand waar ik hier over kan praten?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ohnee dit is echt niet okรฉ!

Weet je wie het is? Je kunt hier namelijk aangifte voor doen want dit is srs strafbaar voor die jongen. Ik snap helemaal dat je er mee zit ja. Je kunt ook nr een begeleider op school ofzo.

Veel succes๐Ÿฉท

Xx

Badge

oh dankjewel lieve Girl.,anoniem. Toen ik dit las gaf me het vlinders in mijn buik. Eindelijk iemand die met me mee leeft. Jij bent ook de eerste die dit weet. ฮ… GRILPOWERโ€™

Reputatie 4
Badge +1

Wat vervelend @ed-o-t! Dit kan echt niet en is strafbaar! ik zou er met iemand over praten die je vertrouwt en kan helpen! Het is heel begrijpelijk dat je hiermee zit, omdat dit iets is wat lastig te vergeten is! Ik denk dat het misschien ook verstandig is om naar het ziekenhuis of de dokter te gaan om te kijken of je geen soa of zwangerschap hebt! Veel liefs!

Reputatie 6
Badge +2

Dit is echt niet oke!!!!

Praat er met iemand over, dan krijgt die jongen denk ik een enorme berg straf, of nog erger!ย 

Ga ook misschien naar de dokter.

Badge

Praat er met iemand over, dan krijgt die jongen denk ik een enorme berg straf, of nog erger!ย 

goodmorning sunshine,

wat bedoel je precies met erger?๐Ÿ˜ณ

Moet ik het terug doen!?

Ik vind trouwens dat incest niet goed is, dacht zeg hetย  ff๐Ÿ˜ฌ

Reputatie 7
Badge +4

Nee, je moet het zeker niet terug doen.

Ik zal echt aangifte doen als ik jou was

Xx

Reputatie 6
Badge +2

Praat er met iemand over, dan krijgt die jongen denk ik een enorme berg straf, of nog erger!ย 

goodmorning sunshine,

wat bedoel je precies met erger?๐Ÿ˜ณ

Moet ik het terug doen!?

Ik vind trouwens dat incest niet goed is, dacht zeg hetย  ff๐Ÿ˜ฌ

DOE HET NIET TERUG!!!

Wat ik bedoel is, misschien wordt hij dan geschorst of zoiets.

Reageer