Vraag

van alles en nog wat: gekwetst door vriendin, stress en depressie

  • 12 June 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 20 reacties

Hoi, ik heb veel dingen waar ik mee zit… Ik wil het gewoon ff kwijt ik ben anoniem dus ik heet voor nu ff Tessa

Er was een meisje ik noem haar ff Merel en ja ik vond haar leuk, dus ik deed een briefje in haar kluisje en dat was zegmaar een gedicht. Ze vatte het verkeerd op en dacht dat ik vk wil (zij valt op jongens trwns) dus ze zei helemaal dat ze het raar en vies vond enzo en ja toen wilde ik dit allemaal niet meer, dus vond ik een uitweg in afvallen. Dat hielp even, tot ik te ver ging en verplicht werd te stoppen.

Dit was trwns op valentijns dag en ik zit er nog steeds mee. Om het te vergeten vergiftig ik mezelf nu en tis zo fk kut :( 

Merel zei ook dat ze het heel raar vond dat ik dingen met haar deelde (ik vertrouwde haar dus ja) en dat we helemaal nooit vriendinnen zijn geweest enzo en ja dat kwetste mij echt en ik twijfel of ik er nog op terug zal komen. Zal ik dat doen of niet? Ik wil het niet erger maken maar ik wil wel een antwoord op mijn vraag: wrm zei ze steeds dat ze het niet raar vind dat ik dingen deelde en zei ze toen opeens dat ze het wel raar vond?

Ik twijfel nu ook om naar een andere school te gaan, maar ik vind dat spannend. Ik wil drm ook graag weten hoe zij het vind dat ik weer naar school ga (ik was een tijdje niet naar school geweest door mijn depressie), als Merel het oke vind hoef ik niet naar een andere school en anders doe ik dat dus wel want ik krijg er zelf ook echt stress van als ik haar zie… 

Dus zal ik haar een bericht sturen of niet? Bedankt voor het lezen! Xx 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Hi  @hoi ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer