Vraag

vakantie en zelfbeschadiging

  • 23 August 2021
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

hoi, ik ben op vakantie en ik ben verslaafd aan mezelf te snijden met iets De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. ik ben dat stomme ding dus vergeten en ik weet niet wat ik moet doen. ik weet dat ik moet stoppen maar de dwang word te erg en ik krijg er gewoon paniek van. wat moet ik doen? afleiding zoeken lukt niet goed


2 reacties

Probeer juist gebruik te maken van de situatie (dat je dat ding niet bij je hebt). Heb je iets aan dit topic? 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Reputatie 3
Badge +1

heyy heyy,

Ik weet heel erg goed hoe je je voelt ik had het namelijk ook. Een tip die ik je kan geven is doe een elastiekje om je pols en elke keer als je het wil doen dan doe je het elastiekje omhoog het doet ff pijn maar het is niet schadelijk. en zo kan je uiteindelijk  ook zonder het snijden. Maar jezelf pijn doen is natuurlijk nooit goed en ja ik spreek mezelf een beetje tegen maar het is wel de waarheid. Ik snij mezelf al een tijdje niet meer en hopelijk gaat dat ook bij jou lukken en je kan altijd op het forum terecht :) en o ja je bent niet alleen he!!

 

hopelijk voel je je al wat beter :wink:

 

byyee

Reageer