Vader verloren.

  • 28 April 2013
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje , ik ben 27.01.13 mijn vader verloren.
en ik zit daar nog steeds heel erg mee.
Wat kan ik doen?

4 reacties

Heey, wat verschrikkelijk meis! Ik weet zelf natuurlijk niet echt hoe het voelt, maar ik denk dat praten helpt. Met vrienden, je mentor of je moeder. Sterkte! x
Wat vreselijk! Sorry....
Je kan inderdaad zoals haay al zei het beste met iemand erover praten.
En je kan je eigen plekje maken, waar je allemaal spulletjes van je vader neerzet, zodat je als je hem mist je even naar dat plekje kan lopen en aan hem denken...
Ook kan je (erg vreemd, maar het werkt echt!) 'praten' tegen je vader, in een meditatiehouding (hoeft niet per se, is wel aangeraden).
Je hersens maken zelf antwoorden, of hij praat echt terug vanuit de hemel!
Of je 'belt' met hem! je pakt je telefoon (of doet alsof) en belt hem! 
Natuurlijk zijn deze dingen niet echt, maar dit is je verbeelding.
Toch geeft het je het gevoel dat hij er toch nog is...
Veel sterkte <3

XxX ManoukX

PS: Je kan altijd bij me terecht, als er wat is!
hi meis..
ik vind het echt super erg voor je dat je vader is gestorven,
hem terug halen zal helaas niet gaan,
maar weet wel dat hij altijd bij je zal zijn,hij zal je beschermen,ook al zie je hem niet!
messchien moet je er eens met iemand over praten,je mama,vriend(in),leerkracht,vertrouwenspersoon,familie...?
maar denk aan alle mooie momnten die je met hem had,hij zou niet willen dat jij verdrietig bent & blijft.
je bent zijn dochter,dat zal je altijd blijven.
Stay strong!!
gr xx
Reputatie 2
Badge +1
Beste @anonymous,

Wat verschrikkelijk om dit te horen. Het verliezen van een geliefde is een van de vreselijkste dingen. Allereerst wens ik je heel veel sterkte! Het is maar dan ook niet gek dat je er nog mee zit. Het rouwen om mensen die we verloren zijn kan heb echt jaren voelen. Op een gegeven moment gaat de pijn minder voelen, maar gevoelig zal het altijd blijven, je bent tenslotte wel iemand kwijt. Het enige wat je kan doen is het de tijd geven en heel veel leuke dingen proberen te doen met vriendinnen en vrienden. Hierdoor hoef je een niet de hele tijd aan te denken.

hopelijk heb je een iets aan,

Groetjes,
JustMyLovelyAdvice

Reageer