Vraag

vader noemt me dik

  • 25 July 2023
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyyy, daar ben ik weerrrr. Vandaag zat ik gwn in de woonkamer en ik zat een koekje te eten en opeens werd mijn vader helemaal boos dat ik teveel “troep” eet en dat ik over een paar jaar heel erg overgewicht ga hebben en dat ik heel dik ga zijn en dat het helemaal niet goed voor me is en alles en dat terwijl ik gwn 45 kg weeg, (ik ben 13)  en ik eet best vaak fruit enzo en ik probeer mezelf heel erg te motiveren om NOG meer vitamine te eten maar door dit word ik altijd super onzeker😭. En ik denk niet dat ik dik ben, ik ben 1,65 en dus 45 kg. Is dit raar? En dat terwijl ik ook in de puberteit zit en ik denk dat het normaal is dat je dan gwn snoep enz eet??. Nou jaa dat was het iemand tips?? Dankjewel alvasttt🫶🏻


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Heee je hebt gwn een goed gewicht hoor xxx ik ben even groot en weeg meer als jou en ik ben ook niet dik vind ik en ik heb ook een prima BMI. Ja, dat is het! :) je kunt op internet je BMI berekenen, dan zie je dat je een goed gewicht hebt. Doe dat plss. En ik eet ook gwn snoep enzo hoorr xxx

Reageer