Skip to main content

Ben ik de enige waarbij mijn ouders meteen alles afschaffen als ik 1 onvoldoende heb gehaald en het juist erger maken, door te zeggen dat ik dom ben. maar zelf zeggen dat iedereen wel fouten maakt… en mijn ouders hebben zelf ook iets ergs gedaan. veel erger dan een onvoldoende, mijn vader en moeder gingen scheiden… en toen werd mijn vader dronken en boos.. dus mijn vader sloeg mijn moeder. ze had een blauw oog toen. mijn moeder wou weg rennen maar gelukkig was mijn sterke zus wakker, ze hield ze tegen. ik was zo bang dat ik bijna 112 wou bellen, en de volgende dag moest ik het van mijn ouders al vergeten.. ik snap het niet. WAT WILLEN ZE NOU..?!  maar ik wil niet als een watje klinken, dus ik heb het nog steeds niet tegen iemand verteld. ik denk dat ik teveel voor mezelf hou…

Dit is een erg lastige situatie maar wil je echt helpen, je kan het best met iemand over praten die je echt 100% vertrouwd misschien je zus omdat jullie hetzelfde meemaken je kan ook altijd Meg de kindertelefoon bellen of chatten die hebben er ook meer verstand van en kunnen je helpen met allerlei dingen daar zijn ze voor

misschien om het te zeggen tegen je ouders dat je je gekwetst voelt door hun opmerkingen en of ze wat aardiger tegenover elkaar en tegen jou en je zus kunnen doen 

misschien Heb je hier iets aan is erg lastig 

xx mij


Reageer