Vraag

vader gehandicapt

  • 10 August 2021
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hoi

Op 24 december ( kerstavond ) kreeg mijn vader een herseninfarct ( dat ik een bloedprop wat naar je hersenen schiet en zodra dat in aanraking komt het je hersenen sterft dat gedeelte af) mijn vader lag 2weken in coma en de  doctor zij dat hij het waarschijnlijk niet zou halen maar plotseling werd me vader wakker en toen kon hij niet lopen en niet praten. Hij ging naar een reveledatie centrum maar door corona konden we hem niet zien we belden wel maar hij moest elke keer huilen 😭 gelukkig is hij nu weer thuis maar ik heb het er nog steeds mogelijk mee.

                                             Groetjes

                                                                Anoniem


3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heyyy wat moeilijk joh, ik hoop dat alles weer goed komt met je vader!!!!

Je kan altijd chaten met  @Yess2021 de kindertelefoon

Laat je nog een iets weten x roos

Heyy

 

Wat heftig zeg.. Het is fijn om te lezen dat je vader wel weer thuis is, maar ik snap goed dat je het hier moeilijk mee hebt want dit is ook een hele lastige situatie..

 

Als je het prettig vindt kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen of chatten met de kindertelefoon.. Misschien lucht het je op om je verhaal daar kwijt te kunnen :)

Telefoonnummer kindertelefoon : 0800-0432

 

Verder is het fijn om met anderen in je omgeving te praten over hoe je je voelt als je dat nodig hebt.. Ik neem aan dat je moeder er voor je is dus als je wilt praten met haar kan dat natuurlijk altijd en ook andere familieleden & vrienden zijn er voor je en willen jou helpen en steunen! Praten kan goed helpen om dit soort situaties beter te verwerken..

Ook is het misschien fijn om toch weer eens wat leuks te doen zodat je een beetje afgeleid raakt van alles. Even lekker wandelen, muziek luisteren, een boek lezen of een tekening maken.. Even naar je eigen wereldje duiken en rust pakken:slight_smile:

 

Als je meer kwijt wilt of als je vragen hebt ben je ook altijd welkom op het forum. Wij zijn er ook voor je:blush:

 

Sterkte!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Yess2021 

Zoals roos ook al een beetje zei praat erover met mensen. Verder helpt het om actief te zijn met dingen. Neem een nieuwe hobby of ga op een nieuwe sport. Wat afleiding kan fijn zijn.

Misschien heb je wel een psycholoog nodig om het te helpen verwerken ga dan even langs bij de huisarts of GGD

Veel succes

Groetjes NV

Reageer