vader gebeld door de mentor

  • 16 June 2023
  • 7 reacties
  • 406 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik heb een probleem

Mijn vriendin A vroeg hoe het met me ging, want ze weet dat 't wat slechter gaat, dus ik vertelde haar eerlijk dat ik het leven niet meer zie zitten en mezelf iets wil aandoen. Ze was zo erg in paniek dat ze het haar moeder vertelde en die las al onze appjes en belde de mentor. Toen belde de mentor mijn vader en mijn ouders waren best wel boos op me. Ik mag niks meer delen met anderen van mijn moeder.

Ik was zo erg in paniek dat ik mezelf een beetje diep heb gesneden en nu heb ik hechtstrips en verband er om heen. Toen mijn vader dus de wond zag, zag ik hem voor het eerst huilen en dat deed me echt pijn.

Toen moest ik een preek van 1 uur en een kwartier aanhoren van mijn psycholoog dat ik wel dingen aan mijn ouders moet vertellen.

Ik wil nu echt graag weglopen want ik wil hier gewoon zo niet meer zijn... ik mag niet eens meer naar buiten :(

 


7 reacties

Om heel eerlijk te zijn… Je hebt een super goede vriendin die het beste met je voor heeft en juist heel goed heeft gehandeld!!! Door haar zijn je ouders en school (iig je mentor) op de hoogte en kunnen ze je steunen en hulp bieden.

Natuurlijk zijn je ouders boos (schrik) en verdrietig, het is ook niet niks om iemand waarvan ze houden dit te zien doen en te horen dat het helemaal niet goed gaat.

Weglopen is echt geen optie, waar wil  je heen? Je gaat dan weglopen voor je problemen terwijl je die beter aan kunt gaan door er over te praten.

Dat je niet meer naar buiten mag snap ik ergens ook nog, ze zijn bezorgd. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Girl.anoniem ,

 

we lezen dat het niet zo goed met je gaat. Je kan elke dag bellen of chatten met De Kindertelefoon tussen 11 en 21 uur. Bij 113online.nl kan je dag en nacht terecht om over je zelfmoordgedachten te praten.

Veel sterkte,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +12

Het klinkt allemaal heel erg vervelend, ik snap hoe je je voelt, maar ook hoe de anderen hebben gehandeld. Wat maakt dat je er een eind aan wilt maken? Of is dat eens te persoonlijke vraag?

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

Heel ff een update

Ik ben weg gelopen en toen werd ik helemaal gezocht door de politie enzo en werd ik gevonden 

Toen ben ik even bij een vriendin gaan logeren en nu ben ik weer thuis

Nu word ik nog meer in de gaten gehouden:(

Reputatie 7
Badge +12

Wat vervelend, loop alsjeblieft niet nog een keer weg, dan wordt het alleen maar vervelender.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Hee @Girl.anoniem 

Ten eerste, Zelfmoord is echt geen goeie optie! Je ouders houden echt heel erg van je, daarom zijn ze nu ongerust. Ze zullen echt heel verdrietig zijn als je een zelfmoord pleegt! Je kan nog heel veel in je leven bereiken:) Geef het alsjeblieft niet op! Je kan nog zoveel genieten in je leven:) 

Ten tweede, Weet je weglopen helpt niet. Het klinkt misschien wel goed. Even weg van je problemen en je zorgen, maar dat helpt echt niet. Het zorgt alleen maar voor problemen:( Ik vind dat je met je ouders een keer goed moet praten. Over wat je dwars zit. Over dat je een moeilijke periode meemaakt. Ik weet zeker dat je ouders je zou steunen en je zou helpen

Ten derde,(Ok, Dit begint lang te worden haha) Je hebt een geweldige beste vriendin! Volgens mij maakt ze heel veel zorgen om je;) Misschien is het fijn voor haar als je haar even belt, want als ze hoort dat je weg bent gelopen dan barst ze echt uit van zorgen(Letterlijk!;) ) 

Liefs x Banaantje <333 heel veel sterkte he

Reputatie 1
Badge

Persoonlijk, dit is volledig mijn mening, zou ik proberen vrienden te maken. Als jij jezelf niet wil vermoorden, als jij niet kan weglopen, maak het er dan het beste van voor zolang het kan!

Reageer