Hey allemaal!
Het is weer een maand geleden dat ik voor het laatst een topic heb geschreven, hierin vertelde ik over dat ik mijn rust ga pakken en voor het eerst naar de psycholoog ga, en ik ben begonnen op een nieuwe school!
Op mijn nieuwe school gaat het super! Ik heb twee super lieve vriendinnen, die me steunen, zij zijn de enige die het weten, verder weet niemand het. Ook ga ik dus sinds een maandje elke week twee keer per week, naar de psycholoog om over mijn traumas te praten. Laatst is een van mijn nieuwe vriendinnetjes mee geweest, dat was erg fijn, emotioneel ook!
Ik merk dat ik de rust goed heb kunnen pakken, mijn nieuwe school is van de hoogte van deze heftige gebeurtenis en weet dat ik niet altijd mijn toetsen en/of huiswerk op plek nummer 1 ga zetten, ik mag sowieso al over naar volgend jaar, dus dat is een positief vooruitzicht!
Mijn ex vriendje heb ik ook niet meer gesproken, het enige wat we weten op dit moment is dat de beelden die hij heeft gemaakt, verspreid zijn op mijn oude basisschool en zijn sportclub...
Er komt gauw een nieuwe update, maar dit was het voor nu! Xxx