Vraag

Update sinds verkrachting

  • 30 April 2023
  • 8 reacties
  • 411 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey allemaal!

Het is weer een maand geleden dat ik voor het laatst een topic heb geschreven, hierin vertelde ik over dat ik mijn rust ga pakken en voor het eerst naar de psycholoog ga, en ik ben begonnen op een nieuwe school!

Op mijn nieuwe school gaat het super! Ik heb twee super lieve vriendinnen, die me steunen, zij zijn de enige die het weten, verder weet niemand het. Ook ga ik dus sinds een maandje elke week twee keer per week, naar de psycholoog om over mijn traumas te praten. Laatst is een van mijn nieuwe vriendinnetjes mee geweest, dat was erg fijn, emotioneel ook!

Ik merk dat ik de rust goed heb kunnen pakken, mijn nieuwe school is van de hoogte van deze heftige gebeurtenis en weet dat ik niet altijd mijn toetsen en/of huiswerk op plek nummer 1 ga zetten, ik mag sowieso al over naar volgend jaar, dus dat is een positief vooruitzicht! 

Mijn ex vriendje heb ik ook niet meer gesproken, het enige wat we weten op dit moment is dat de beelden die hij heeft gemaakt, verspreid zijn op mijn oude basisschool en zijn sportclub... 

Er komt gauw een nieuwe update, maar dit was het voor nu! Xxx


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey! Lang ook niet meer gesproken inderdaad.

Heel fijn dat het goed met je gaat! Echt zo fijn dat je het toen verteld hebt tegen je moeder! Ik vier de blijheid mee met je! ❤️❤️

 

Super vervelend dat het verspreid is. Als zo'n filmpje eenmaal online is, is die er Heel moeilijk af te halen… Maar probeer daar maar niet aan te denken. Je hebt een nieuwe start gemaakt en daar ben ik en alle anderen van de kindertelefoon forum, super trots op!

Reputatie 1
Badge

Hey! Lang ook niet meer gesproken inderdaad.

Heel fijn dat het goed met je gaat! Echt zo fijn dat je het toen verteld hebt tegen je moeder! Ik vier de blijheid mee met je! ❤️❤️

 

Super vervelend dat het verspreid is. Als zo'n filmpje eenmaal online is, is die er Heel moeilijk af te halen… Maar probeer daar maar niet aan te denken. Je hebt een nieuwe start gemaakt en daar ben ik en alle anderen van de kindertelefoon forum, super trots op!

Wat lief!❤️ Het blijft lastig en ik probeer zo positief mogelijk naar de toekomst te kijken. 

Het gaat idd lastig zijn zo'n filmpje er van af te halen, ik zal maar met de gedachtes moeten leven dat die beelden helaas mensen zullen hebben... Ik probeer het zo goed mogelijk te negeren en focussen op positieve dingen in het leven, hierbij krijg ik goede hulp van mijn psycholoog ❤️ Het ging een tijdje na de vorige topic niet zo heel goed met me, ik wilde me van het leven beroven, maar nu gaat het wel beter gelukkig❤️❤️

Huh verkracht? Ik had net gelezen dat je al een jaar seks met je vriendje had? Maar goed als het waar is is het niet fijn natuurlijk…

Als er een filmpje of foto rondgaat kun je terecht bij helpwanted hun kunnen je verder helpen als je dat zou willen. En ik ga er vanuit dat je ouders hier al mee bezig zijn om te zorgen dat er iets mee gaat gebeuren en niet verder verspreid kan worden.

Fijn dat je al zo snel bij een psycholoog terecht kunt, ik moest toen ik hier naar toe wilde echt mega lang op een wachtlijst! Ook fijn dat je 2x per week gaat want meestal is dit voor iedereen 1x per week… maar ja zal wel aan je verzekering liggen misschien?

Sorry ervoor dat ik zo reageer maar ik vind het nog steeds moeilijk om je verhaal te geloven omdat het niet helemaal geloofwaardig overkomt.

Hey,

Ik ben het met @TikTak. Het is best wel een onduidelijk verhaal. Niet heel geloofwaardig.

Ik ga er van uit dat het waar is… Je kan hulp zoeken bij helpwanted. Wel fijn dat je met je moeder hebt gepraat.

Sorry voor mijn botte reactie, maar ik weet niet wat ik hier mee moet…

 

 

Als je dit niet gelooft kun je ook gewoon niet reageren? De voorgaande reacties zijn behoorlijk lullig voor de TS.

 

Als je dit niet gelooft kun je ook gewoon niet reageren? De voorgaande reacties zijn behoorlijk lullig voor de TS.

 

Jaa snap je punt, maar het is ook lullig voor iedereen die wil helpen maar achteraf leest dat het toch best ongeloofwaardig is… 

En trouwens ik heb ook al gemeld dat als het waar is het dan oprecht heel vervelend is.

Dit forum is juist om te reageren, ook als je het ergens niet mee eens bent of iets voor je gevoel niet helemaal waar is, ook dan is het helpen… vind ik dan.

Reputatie 5
Badge +2

@OwO_Chikako_OwO en @TikTak 

Wij snappen dat sommige reacties wat emoties of gevoelens los kunnen maken, maar jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Dankjewel,

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Huh verkracht? Ik had net gelezen dat je al een jaar seks met je vriendje had? Maar goed als het waar is is het niet fijn natuurlijk…

Als er een filmpje of foto rondgaat kun je terecht bij helpwanted hun kunnen je verder helpen als je dat zou willen. En ik ga er vanuit dat je ouders hier al mee bezig zijn om te zorgen dat er iets mee gaat gebeuren en niet verder verspreid kan worden.

Fijn dat je al zo snel bij een psycholoog terecht kunt, ik moest toen ik hier naar toe wilde echt mega lang op een wachtlijst! Ook fijn dat je 2x per week gaat want meestal is dit voor iedereen 1x per week… maar ja zal wel aan je verzekering liggen misschien?

Sorry ervoor dat ik zo reageer maar ik vind het nog steeds moeilijk om je verhaal te geloven omdat het niet helemaal geloofwaardig overkomt.

Hoi, mijn ouders zijn idd al bezig met helpwanted. En het is idd super fijn dat ik al zo snel bij een psycholoog terecht kon! Ben ik ook super dankbaar voor! Ik ga er twee keer per week heen om mijn trauma's te kunnen verwerken. Ik heb zelf ook autisme, waardoor ik sowieso al naar de psycholoog ging, maar nu is er nog een extra dagje bij gekomen waarin ik die dag speciaal ga kijken hoe ik me trauma's moet gaan verwerken. 

Reageer