Skip to main content

Hallo iedereen, ik ben weer terug maar op een ander account. Ik schaam me teveel om daar (mijn oude account) weer op in te loggen maar ik hoop dat jullie me geloven.

Ik had een vraag gesteld of ik paranormale krachten had of zoiets, omdat ik een schaduw figuur zag. Volgens mij had iemand gereageerd dat het best zou kunnen. Dat dacht ik voor die reactie ook al dus ik dacht dat het wel zo MOEST zijn. Daardoor voelde ik me beter dan de mensen om me heen.

Mijn punt is dat ik nu dus denk dat dat niet klopte. Ik denk dat de schaduw figuur een hallucinatie was. Het maakte me altijd bang en ik rende mijn kamer uit als ik het zag. Ook dacht ik dus dat ik die speciale krachten had door de dingen die ik ervaarde, (schaduw figuur zien, schaduw dieren zien, dingen horen die er niet zijn, aangeraakt worden door niks). Ik had ook rare gedachtes. Ik dacht dat ik gestalkt werd zonder dat daar enig bewijs van waas. Ik dacht dat mijn vriendinnen me iets aan wouden doen.

Dit begon allemaal toen ik gepest begon te worden in de klas (september 2021?). Ook had ik heel veel stress omdat mijn cijfers erg omlaag gingen en ik met moeite door het jaar heen kwam. Mijn ouders gingen ook huiswerk met mij maken en me ondervragen voordat ik een toets kreeg, wat niet hielp. Het meeste ging weg in de zomervakantie van 2022. Ik hoor of zie soms nog steeds dingen maar dat is best zeldzaam en meestal heb ik door dat het niet echt is.

Ik weet niet of het belangrijk is maar ik was ook erg boos en bang tijdens deze periode. Ik nam een scherpe schaar mee in mijn tas naar school voor het geval dat ik aangevallen werd of als ik voelde dat ik iemand pijn moest doen. Ik dacht vaak aan mijn pesters pijn doen maar gelukkig heb ik dat nooit gedaan.

Ik denk dus dat dit mogelijk een psychose geweest kan zijn, maar daar kan ik niet teveel over zeggen omdat ik niet getest ben of hoe dat ook gaat. Ik heb dus geen hulp gehad. Ik praat nu wel met iemand maar dat gaat over mijn mogelijke autisme. Ik heb ze verteld over deze periode maar er wordt nu nog niks mee gedaan, maar ik ben bang dat het weer gebeurt door stress ofzo.

Bedankt voor het lezen. Ik dacht dat dit misschien belangrijk was om te delen. :)

Ik heb ooit ook zoiets gehad. Ik was toen 11 of zo ze dachten (Ik weet de naam even niet) dat het door eenzaamheid kwam. Dus ik bedacht mensen ,fantasie wezens en dieren. Eerst zag ik ze alleen maar later begon ik er ook mee te praten en te dromen. Nu heb ik het niet meer het is bij mij vanzelf over gegaan.


Reageer