Skip to main content

Heyy allemaal!! 

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geschreven. Ik had de rust niet heel erg in mijn hoofd, maar nu is die meer terug en dacht ik dat het misschien fijn was om weer iets te schrijven. Hoop dat niemand dit vervelend vind? 

De afgelopen 3 maanden is er een hoop gebeurd! Mijn laatste bericht ging over dat ik voor twee nachten met verlof ging! Dat was heel gezellig! Ik verbleef bij mijn moeder en op de eerste avond kwam mijn vader met mijn stiefmoeder en mijn halfbroertje en halfzusjes bij ons eten. Het was onwijs gezellig. Ook de vriend van mijn moeder is er geweest. Het was een volle tafel, we vierden dat ik eindelijk weer even thuis was. Mijn zus was er ook met haar vriendje, ik was zo blij om haar weer te zien. 

Op de tweede dag hadden mijn moeder en haar vriend een verassing voor mij en mijn zus. Ze vertelden ons dat ze op dat moment bijna 3 maanden zwanger is!! Ze is nu bijna 6 maanden zwanger. Ben zo blij en kan niet wachten tot ik de baby mag ontmoeten!❤️ 

Na mijn tweede nacht thuis was het helaas tijd om weer terug te gaan. Sinds een maand woon ik bij een gezinshuis, maar in de tussentijd heb ik in de kliniek gezeten waar ik eerst ook zat. Ik had het daar helemaal niet naar mijn zin, ik werd de hele tijd in de isoleercel gezet en had met weinig kinderen contact. Heb soms dagen achter elkaar in de isoleercel gezeten zonder maar een keer eruit te mogen. Daar zat ik dan, helemaal alleen in een kale lege ruimte met alleen een matras, een scheurdeken en een scheurhemd aan. 

Nu zit ik sinds een maandje in een gezinshuis en gaat het veel beter met mij. De anderen kinderen zijn heel erg aardig en de gastouders ook. Ze helpen mij met alles en mag ik ook weer een paar uurtjes per dag naar school. In de weekenden mag ik naar mijn ouders toe. 

Ik hoop zo dat ik dit steeds meer mag afbouwen en later terug naar mijn ouders mag gaan!❤️ 

Vorige week is mijn PEG sonde ook weer vervangen, ik was daar best nerveus voor, maar gelukkig viel het mee. Het deed wel pijn, maar dat was snel voorbij. Ik moet de PEG sonde elke 3 tot 6 maanden vervangen. Ik weet niet voor hoelang ik hem nog moet hebben. 

Dit was het dan! 

Xx Lunah

Geen reactie

Reageer