Heyy,
Ik dacht ik schrijf weer even een topic. Ik ben echt super blij met jullie tips en reacties en ik wilde even zeggen dat ik er nu nog niet iets aan gedaan heb maar dat ik jullie tips snel ga gebruiken. Ik voel me namelijk nog steeds heel slecht en onzeker en ik zal proberen specifieker te zijn. Ik ben dus al heel lang heel onzeker over me lichaam maar is nog nooit zo erg geweest. Word snel boos maar ben tegelijk ook een heel gevoelig iemand en ik huil de laatste tijd erg snel. Ik weet niet hoe dat ineens komt en hoe ik er vanaf kom en dat heb ik ook met me onzekerheden. Ik vertrouw niemand meer en ondanks de tips weet ik niet meer wat ik moet doen omdat ik van alles bang en onzeker ben. Dus hebben jullie nog tips of misschien andere gewoon dingen die jullie willen reageren? Laag het graag achter.
En trouwens: aangezien ik nieuw ben hier hoe lang duurt wat voordat je reactie of topic door die soort goedkeuring is gegaan want ik heb op iedereen gereageerd maar ging me pagina vernieuwen dus weet niet of ik nu nog de reacties heb staan. En anders laat even weten want anders voel ik me schuldig en doe ik het even opnieuw. Alvast bedankt.
Groetjes, anoniem.