Update over hoe het gaat

  • 4 May 2020
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Nou zoals je in de titel leest ga ik maar gwn even een update geven over hoe het nu gaat

het is eigenlijk alleen maar slechter geworden, ik lieg tegen iedereen, snijd mezelf steeds meer en dieper, blijf soms de hele nacht wakker (het is dan nu ook 03:14) en voel me heel slecht. 

Ik val vaak bijna flauw door slaap tekort en ben tot 2 keer toe ook echt tegen de muur aangeknald met zwarten vlekken voor me ogen en een bonkend hoofd. 

Ook kan ik nog steeds niet naar school en moet ik nog een maand wachten ): 

ook heb ik goed nieuws want me moeder had een goede uitslag van het ziekenhuis: de kanker is weg (:  op de dag dat ze de uitslag kreeg kwam ze er alleen wel bijna achter dat ik me sneed maar gelukkig geloofde ze me dat het niet zo was. 

Nou ja dat was dus ff een korte update, tips of reacties zijn altijd welkom, groetjes Alexa 😕❤️🤞


1 reactie

Hey,

wat naar om te lezen dat het steeds slechter gaat.

Kan je proberen om een vast ritme te krijgen? bijv:

23:00 slapen

9:00 opstaan

3x op de dag op een vast tijdstip gezond en lekker eten - ochtend-middag-avond (soms natuurlijk gw iets ongezonds, maar doe dat dan bijv. 1x per dag)

1x per dag sporten (fietsen, rennen, lopen, via een app fitness)

Het sporten hoeft ook maar 5 minuten te duren, als het maar even inspanning is. Bij inspanning komt er endorfine vrij, dat zorgt er ook voor dat je je beter voelt.

Misschien ook handig om elke dag even met een vriendin bellen? dat geeft meestal ook een positief gevoel. 

Probeer het snijden te verminderen, misschien kan je iets paraat houden wat je kan doen als je eigenlijk weer wil gaan snijden. Dat helpt bij mij vaak wel.

In het begin zal het misschien moeilijk zijn, maar ik denk dat je je na een week al een stuk beter voelt.

Stay positive,

Xx:four_leaf_clover:

 

Reageer