update over de ruzie van een paar maand gelden met 1 van me vrienden

  • 17 April 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hey daar, een paar maand gelden had ik ruzie met 1 van me vrienden en ik had hun niet meer ge appt na dat ik was te bang en uit eindlijk ging ik gewoon door met me leven. tot vandag ik kreeg opeens een  heel lang bericht van hun binen. er stoden in dat ik hun heel erg had gekwetst en dat het pijn deed wat ik had gedaan ik en dat ik hun had gemanipuleerd en ik snap uit welk richting ze komen maar all die manipulertend ding kon ik niet controleren. hier is de reden ik heb adhd en daar door ben ik impulsieve dan doet ik ding uit het niets en denk ik all pas later als het te laat is wat er is misgegaan. dus het was nooit me bedoeling om hun te manipulerten. ik snap sort van dat ik hun had gekwetst maar ik schrok well een beetje van wat ze aan het eind van hun bericht zijden. ze zijden dat ze me wouden vechten en dat dat dat eingen oplosing op wraak was. ik ben hier wel heel erg van gesroken en zij dat ik dat liever niet wou maar dat we het well kunnen uit praten. ze zijden dat ze dat liever niet wouden  omdat ze dan medelijdend met mij zouden hebben. ik  vond het niet leuk dat een oplossing vonden :/  ik weet niet of ik de vriend schrap will houden maar het zou heel moelijk voor me zijn om de vriend schrap zo maar te verbreken omdat ik hun all 8 jaar ken. ik weet niet wat te doen ik zit vast en ik voel me kwijt kan iemand me please helpen?  

 

bedankt voor dit lezen het betekkend veel voor me!

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

onnodige quote verwijderd

praat er met iemand over! Mentor, ouders, iemand! Jij kan hier niks aan doen, praat hier echt met iemand over. Is er al iets gebeurd met die vrienden? Ik hoop niet dat ze echt hebben gevochten. Graag een update!

 

liefs Emma 

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @jay_ghu Wat een heftig verhaal. Ik wil dat je weet dat ik achter je sta. Wat is er dan precies gebeurt? Misschien kan je een brief schrijven en daarin uitleggen wat er door je heen gaat.

Wilhelmavemela.

Reageer