update op mentor gesprek

  • 10 March 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, een tijdje geleden heb ik een topic gepost over dat ik een mentorgesprek wou aangaan over mijn mentale gezondheid en het pesten. Ik heb dit uiteindelijk zelf uitgesteld, maar (hoogs waarschijnlijk) heeft mijn ex vriendin of mijn vriendin dit verteld aan mijn mentor. Die heeft mij namelijk samen met een andere docent (leerlingbegeleider) mij vanochtend uit de klas geplukt en naar een kantoor gestuurd. Daar heeft ze me verteld over wat ze hebben gehoord.  Ik ben dus uiteindelijk heel open geweest in wat er allemaal speelt, ik wou eerst niet dat mijn ouders op de hoogte zouden gehouden worden, maar het bleek dat dat toch wel nodig was, dus ik ben er mee akkoord gegaan. Mijn ouders werden gebeld waar ik bij mocht zijn en alles werd verteld. Daarna werd ik eerder naar huis gestuurd. Gelukkig is thuis alles goed afgelopen, mijn ouders waren begripvol (wel erg bezorgd) en niet boos of teleurgesteld zoals ik had verwacht. Ze waren ook niet boos over het snijden, onlangs dat mijn vader veel nonchalante opmerkingen heeft gemaakt over mentale problemen. Ze weten dus nu van alles af (behalve mijn gender identiteit, maar dat is (nog) niet van belang) en ik mag morgen nog thuis blijven, daarna gaan we uitzoeken hoe we dit gaan oplossen. Mijn vader wil nu meer tijd met mij doorbrengen en mijn moeder wil vanmiddag ook met mij wandelen.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Pastel,

Super dat het mentor gesprek goed is gegaan en dat je ouders niet boos waren. Ik ben heel trots op je en blij voor je! 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik vind dit echt fijn voor je misschien wel handig als je in 1 keer alles verteld en niet je Fender seksuele identiteit achterhoud

Reageer