update of my life

  • 18 July 2022
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hey, ik ben er weer. Er was wel veel gebeurd maar ben weer okayy<3.

 

Ik had t n beetje moeilijk op school want de eind cito toetsen waren er... ik was gespannen om mijn niveau te horen. Ze hadden in geschat: kb  mavo. (Dakpanstrectuur) ik had eigelijk dus kb... Lager dan verwacht.... Ze hadden me dus toch op kn mavo gezet dat ik ook wel leuk vind. Daarna zijn we ook aan de musical gaan werken!  Geweldig. Morgen hebben we de LAATSTE REPETITIE! EN DAARNA DE MUSICAL😭

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

@Een hulpvol meisje 

Laatste repetitie? Ik dacht dat het allang zomervakantie was voor iedereen?  

Hoe dan ook veeeeeeeeeeeeeeel pleeeeeezieeeer !!!!

Reputatie 4
Badge +1

O natuurlijk ! Ik ben echt dom bezig. 

Nogmaals heel veel plezier met musical enzo..... En jouw niveau is niet slecht hoor

Nova

Reputatie 4
Badge +1

En? Hoe was de musical?  Vertel me alles ! 

Reputatie 4
Badge +1

Heyy @Een hulpvol meisje 

Fijn om je weer terug te zien op het forum!

En wat goed dat je het kb mavo gaat doen!!

Hopelijk heb je de laatste dagen van de basisschool een beetje leuk af kunnen sluitenn

liefs Mijnproblemen

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

dit topic heeft de vorm van een blog, en is daarmee tegen forumregel 8:

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. 

 

Daarom wordt het topic nu gesloten.

Wanneer je een concrete vraag hebt, dan kan je daarvoor een nieuw topic openen.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon