Skip to main content

uitleg van lang weg blijven, familieleden overleden, vader ligt op sterven, stress

• September 23, 2026
  • 1 reactie
  • 5 Bekeken

jan met de koekepan
Forum|alt.badge.img+1

jongens ik kon het niet, ik ben weer begonnen na 6 weken. (mijn ouders weten het inmiddels ook dat ik rook/vape)

door de stress van school familie en andere dingen die er zijn gebeurt de afgelopen weken.

meedere familie leden zijn komen te overlijden en mijn vader ligt ook op sterven, ik zit meer thuis dan dat ik op school ben en zit in een lichte depressie.

vandaag bijvoorbeeld, heb ik heel veel gerookt puur omdat de nicotine helpt om mijn stress te verminderen, anders krijg ik gewoon paniek aanvallen. k ook heb al 2x overwegen om zelfmoord te plegen heel veel familie gaat naar daar boven

school word ik enorm gepest ook.

dus roken, vapen en gamen is de enigste soort van uitlaat klep voor mij.

dus kom niet met je ging net zo goed en je was zo goed op weg, snap mijn situatie ook 

groetjes Jan met de Koekenpan

( deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, details / aankondigingen van zelfdoding kunnen triggerend of chocquerend zijn voor anderen en worden daarom niet geplaatst )

1 reactie

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • September 23, 2026

Hoi ​@jan met de koekepan ,

door de dingen die je vertelt, is het duidelijk dat er veel speelt in jouw leven nu. Het is zwaar als je dat alleen zou moeten dragen, maar je staat er niet alleen voor. Hopelijk komen er nog veel reacties van anderen. Ik wil je alvast laten weten dat je deze nacht terecht kunt bij 113 Zelfmoordpreventie  via chat of telefoon. Ze zijn dag en nacht geopend en het is gratis en anoniem.

Bij De Kindertelefoon kan je ook gratis en anoniem praten, maar onze openingstijden zijn van 11 tot 21 uur.

Je bent van harte welkom om eens je hart te luchten of om samen met de medewerker wat dingen te bespreken en op een rijtje te zetten.

In protte sterkte,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon