Vraag

Uitgaan niet mijn ding, onzeker

  • 16 July 2019
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een meisje van net 18 jaar oud en ga naar 6 vwo. Ik heb nooit echt van het uitgaan gehouden, hiermee bedoel ik naar clubs gaan. Wel vind ik het bijvoorbeeld erg leuk om gewoon bij vrienden thuis af te spreken en het dan gewoon gezellig te hebben (ik vind alles eigenlijk wel leuk om te doen, alleen naar clubs gaan niet). Ik vind niet dat ik introvert ben, het is puur naar clubs gaan wat niks voor mij is. Ik denk dat ik vooral niet zo van uitgaan houd omdat ik niet zo van dat type muziek houd, ik niet kan kletsen door de harde muziek en me ga vervelen om uren op dezelfde manier te blijven dansen. Daarnaast drink ik ook niet echt omdat ik dit gewoon echt niet lekker vind, maar ik vind het niet erg als anderen dit wel doen.

Hebben meerdere mensen dit? Ik heb vaak het idee dat ik de enige ben die niet van uitgaan houd en dat leeftijdsgenoten vaak het idee hebben dat ik niks leuk vind terwijl dat niet zo is, maar omdat dit voor anderen erg belangrijk lijkt te zijn ga ik erg aan mezelf twijfelen en wordt ik onzeker.

3 reacties

Twijfel niet aan jezelf. Als je iets niet leuk vindt, kan dat en uitgaan is iets wat sommigen minder leuk vinden dan anderen. Dat geldt eigenlijk voor alles, maar vooral bij uitgaan hebben mensen dat.

Het is juist gezond om niet naar de clubs te gaan en niet te drinken, want die feestjes gaan vaak tot in de nacht door en dan kunnen er ook nog eens ongelukken gebeuren. Ik vind het ook verstandig om niet naar clubs te gaan en dat je het niet leuk vindt, is normaal.
hey

ik ben geen 18 maar ik snap het voledig!
ik haat ook harde muziek waarbij je niet kan kletsen. maar mijn vrienden vinden dat ook niks. dus wij houden af en toe een Netflix avondje.

wij wonnen allemaal niet bij elkaar om de hoek dus dan gaan wij videobellend film kijken.

je hoeft echt niet bang te zijn dat je de enigste bent.

groetjes
bella
Hey,
(ik ben geen 18, maar kan je dit vertellen;)
Blijf bij jezelf, als jij naar clubs gaan niet leuk vindt, moet je gewoon niet doen.
Een vriendin van mij heeft er ook echt een hekel aan. Ze klapt dan helemaal dicht ofzo, en ze vindt het gewoon ongezellig.
Xx

Reageer