Vraag

uiterlijk meisjes (alleen voor jongens) :)

  • 1 May 2020
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy!! Ik ben een meisje van 16 jaar. Ik ben best lang ( 1.79 ) en ik weeg 76 kilo. Ik heb geen buik maar wel dikkere benen. Ik vraag me af wat jongens hiervan vinden. Vinden ze iets vollere meisjes ook mooi of vallen ze alleen op van die perfecte dunne meisjes? Deel je mening aub!!

xxx


5 reacties

Hallo,

Ik ben jongen, 18 jaar.

Persoonlijk vind ik vollere vrouwen ook mooi, als je veel vet bij de benen hebt dan is dit een win win situatie, ik denk dat veel jongens jouw mooi zouden vinden, ook al is uiterlijk niet alles.

@Anoniemmeisje16x  ik val meer persoonlijk ook het innerlijk. En als ze er verzorgd uit ziet. 

Mij maakt het niet uit die kilos . Ik vind het net erg als een vrouw op sommige plekjes wat het heeft. Maar ik val niet op obese. En ja ik val ook wel op wat dunne meiden als het maar niet te dun is of anorexia.  

Groetjes Gebruiker c 

 En je moet blij zijn met je lichaam . Zoals @Gastgebruiker al zegt denk ik dat veel jongens jouw mooi vinden.

Heyy

Natuurlijk niet!! Dikke boeie of die benen nu iets dikker zijn hoor. Ik ga echt niet leven met iemand met een perfect lichaam maar een stom karakter. Dan neem ik die vollere benen of buikje er lekker bij!

Groetjs

Kaas123

 

Hey ik ben ook een jongen en mij maakt iets dikkere benen ook niet uit. Ik val op meiden die niet dun en niet (aan m de hele mollige kant zijn)

En als ze iets dikkere benen hebben so be it

Btw ik kijk altijd eerst naar het gezicht en je moet blij wezen met jezelf

Hee daar

Ik ben een jongen van 15, en ik vind brede dijen juist erg aantrekkelijk. Van mij hoef je echt niet zo dun als een model te zijn, je moet blij zijn met je lichaam dat je hebt.

Ik val niet op obese, maar extra vet maakt totaal niks uit.

Reageer