Uiterlijk & make up

  • 2 December 2018
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo

ik kijk elke ochtend in de spiegel maar denk elke x weer er moet maar weer make up op alleen doe ik dan niet teveel en ben ik echt zo lelijk dat er zoveel make up op moet vroeger was het met een mascara wel klaar maar nu is het soms zonder dat ik door heb hoeveel ik op Mn gezicht smeer gebruik ik nu opeens mascara, foundation ,concealer ,oogschaduw , wenkbrauwpoeder en soms nog highlighter en bronzer op is dit teveel en wat moet ik nu doen heeft iemand advies

HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP

2 reacties

Hoi!

De hoeveelheid make-up die je opdoet kan je helemaal zelf kiezen en hangt er ook van af wat jij mooi vindt.
Ik heb echter wel de indruk dat jij eerder onzeker bent en jezelf niet zo mooi vindt. Dat is nergens voor nodig, iedereen is mooi op z'n eigen manier en die schoonheid hoef je niet te verbergen met make-up. Als je je hier zekerder en mooier door voelt kan je dit uiteraard wel doen.

Als je zonder dat je het door hebt te veel make-up opdoet kan je bv. een deel make-up in je kamer bewaren, een ander deel in de badkamer etc.

Voor tips tegen onzekerheid kan je bv. dit topic volgen.

Groetjes
Lot
Persoonlijk vind ik het niet mooi als meiden veel make-up op hebben, vaak zijn ze naturel veel mooier. Alleen make-up bij de ogen (oogschaduw/mascara of iets dergelijks) vind ik soms wel wat hebben bij meiden.

Reageer