Skip to main content

Hey allemaal, ik ben erg slecht in het uiten van mijn gevoel en kan vaak niet zeggen hoe ik mij voel en wat ik voel. Dit komt denk omdat ik weg veel heb meegemaakt vroeger mijn vader overleed toen ik 6 was en mijn moeder overleed toen ik 11 was... vaak voel ik mij erg verdrietig maar ook een soort boos kunnen jullie mij helpen om over mijn gevoel te kunnen pratenĀ en mijn gevoel te kunnen beschrijven..

Haii,

ik snap wat je bedoeld toen ik 15 was ben ik me moeder verloren en ik heb er inderdaad veel emoties aan gehouden vooral frustatie ik ben/was verdrietig,boos, ik snap dat het irritant is want je frusteerd je dan nog meer omdat je niet weet hoe je je moet voelen persoonlijk heb ik alles opgeschreven en alles op een rijtje gezet met wat ik allemaal voel en daarna had ik het tegen mijn mentor gezegd zodat ik niet dicht kon slaan en wist ik wat ik wou zeggen (ik deed er soms wel dagen over om te omschrijven wat ik voelde) en toen ik het had gezegd voelde ik me heel opgelucht en vrij zeg maar..ik hoop je er iets aan hebt

Xx


Reageer