uit huis sluipen

  • 3 June 2020
  • 7 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi allemaal,

Ik heb redelijk vaak de drang om s’ nachts naar buiten te gaan om lol te gaan trappen en gewoon even weg te gaan van alle drama/ het leven. Om echt een fijne en leuke tijd te hebben.  En dan gewoon roekeloze dingen gaan doen en geen zorgen hebben en je nergens druk om maken. Hebben jullie dit ook wel eens? Of ben ik zo debiel dat dit echt niet normaal is? 😅😕

groetjes,

Lianne 💫


7 reacties

Hey @Lianne_22_ dit is helemaal niet debiel. Ik had vroeger ook zo iets . Aleen voor een andere reden. Na mijn mening is dit iets wat iedereen wel is heeft gedaan. 

Ik heb nu niet echt meer een neiging om thuis weg te gaan. Maar had her vroeger dus wel.

Als je maar geen dingen doet waar je spijt van krijgt,  en dat je jezelf niet onnodig in de problemen brengt he😉😉😊

Groetjes gebruiker c 

hi allemaal,

Ik heb redelijk vaak de drang om s’ nachts naar buiten te gaan om lol te gaan trappen en gewoon even weg te gaan van alle drama/ het leven. Om echt een fijne en leuke tijd te hebben.  En dan gewoon roekeloze dingen gaan doen en geen zorgen hebben en je nergens druk om maken. Hebben jullie dit ook wel eens? Of ben ik zo debiel dat dit echt niet normaal is? 😅😕

groetjes,

Lianne 💫

Hey lianne, zoals @Gebruiker c zegt iedereen eheft wel eens de neiging om weg te gaan of heeft dat wel eens gedaan er is niks "debiels aan" alleen pas wel op in de avond en in de nacht zjjn er rare types buiten 

Misschien als tip als je in de avond weggaat. Zorg dat je een zaklamp en telefoon meeneemt,  en zet daar wel even je locatie aan. 

 

hiii @Gebruiker c,

haha dat zal ik doen. Ik weet wel beter dan mezelf in de problemen te brengen. Al kan het soms wel heel leuk zijn. 🤭😅😂

En mijn telefoon heb ik altijd bij me. Ik luister naar muziek namelijk en m’n zusjes en ouders kunnen mijn locatie altijd zien dusjaaa.

Al zou het wel leuker zijn om het met vrienden of andere mensen te doen maar dat is mijn mening. M’n vrienden wonen namelijk

redelijk ver weg. 😅🙁

groetjes,

Lianne 💫

 

hi allemaal,

Ik heb redelijk vaak de drang om s’ nachts naar buiten te gaan om lol te gaan trappen en gewoon even weg te gaan van alle drama/ het leven. Om echt een fijne en leuke tijd te hebben.  En dan gewoon roekeloze dingen gaan doen en geen zorgen hebben en je nergens druk om maken. Hebben jullie dit ook wel eens? Of ben ik zo debiel dat dit echt niet normaal is? 😅😕

groetjes,

Lianne 💫

Hey lianne, zoals @Gebruiker c zegt iedereen eheft wel eens de neiging om weg te gaan of heeft dat wel eens gedaan er is niks "debiels aan" alleen pas wel op in de avond en in de nacht zjjn er rare types buiten 

hiii @Jongen104,

okay haha, jaaa dat klopt daarom ben ik altijd om 00:00u al thuis. Mijn vader heeft ook liever dat ik s’nachts niet weg ga.

groetjesss,

Lianne 💫

Badge

ik heb dit zoooo vaak vooral is iemand boos op me is

Reputatie 3
Badge +1

ik heb dit zoooo vaak vooral is iemand boos op me is

Wojow hoe deed je die gekke rainbow shit

Reageer