Vraag

uit huis gezet worden

  • 9 May 2022
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Jo k heb 2 gesprekken met de ggd gehad over mijn problemen thuis (word geslagen thuis) en gedrag (ben extreem druk heb autisme en adhd) en nu moet ik uit huis naar ene groep (k heb van iemand gehoord dat da niet fijn is) wat ik echt niet wil maar ik moet omdat dat betr voor me is. Hoe kan ik het t minder erg maken?

 

En voor wie niet begrijpt waar ik naartoe moet: dat is een groep met kinderen die niet thuis kunnen leven met 8 kinderen van 5-15 jaar je moet stipt om half 8 beneden zijn voor ontbijt,  je mag je ouders bijna nooit meer zien. Je komt met random kinderen in een groep. Opeens je ouders brengen je zeggen doei en weg zijn ze. Onvoldoendes zijn een heel probleem er zijn wat leiders en dat is het.

Ik moet btw straks er naar toe kijken enz

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v regel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar.


1 reactie

Hmm, dat klinkt niet zo leuk…. 
je kan gewoon gaan kijken enzo, en dan bepalen wat je ervan vindt? Misschien valt het wel mee? 
en die onvoldoendes.. iedereen haalt onvoldoendes. En zeg dan gewoon dat heel de klas hem slecht heeft gemaakt of zo. En half acht beneden is niet zo erg toch? Het is vast geen uur lopen naar beneden? 
Je kan zo wel vrienden maken? En je bent nooit alleen? 
heel veel succes! :)

groetjess,

JooJoo

Reageer