Vraag

uit huis

  • 9 April 2020
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey,

ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verworden het beste maar ik zit er al zo lang mee. ik wil uit huis ik kan mezelf niet vinden in wie ik ben. een tijdje geleden ben ik weggelopen en na het gesprek tussen mij en mijn ouders zouden er dingen veranderen maar juist niks is er veranderd. het ging een week goed maar daarna weer het zelfde zoals altijd. er zijn super veel ruzies en ik kan dat niet hendelen heb er over gepraat met ze maar ik geef maar grote bekken volgens hun en kan niks goeds doen. in deze corona tijd mag je natuurlijk nergens naar te wat ik inpresiepe wel snap maar mocht daarvoor ook nergens naar toe. ik kan mezelf niet ontwikkelen in dit huis voor mij gevoel en kan niet de echte ik zijn die ik wil dat ik ben.  volgens hun komt het door me vriend dat ik zo ben maar ik snap dat niet ik ben juist opzoek naar de echte ik die ik wil zijn…….


2 reacties

jammer voor je, ik ben persoonlijk blij met mijn thuissituatie (alleen vind ik dat ik moslim ben opgevoed niet fijn) ik zou eerst wel zo veel mogelijk proberen om met deine ouders te praten, als ze metaphorisch gezien de badslippers pakken zou ik persoonlijk proberen onder te duiken bij een goeie vriend/ familielid, (ik heb veel vrienden en nice familie dus voor mij zou dit goed werken, weet niet hoe het bij jou zou werke) ja ik weet het eigenlijk niet zo goed, dit si wel een moelijk probleem, probeer gewoon iemand te vinden bij wie je je wel veilig voeld.

blijf veilig deze niet fijne dage.

suPrMslM aka Flories123 out.

 

Reputatie 3
Badge +4

Hey wat naar voor je, zelf heb ik ook veel ruzie thuis dus ik snap hoe je je voelt. 
ik zou een keer zeggen tegen je ouders dat je wilt dat het echt gaat veranderen en als dat niet kan dat je een tijdje bij een vriend/vriendin of een familielid wil onderduiken 

ik hoop dat je hier wat aan hebt, heel erg veel suc6 en gr. Van Alexa ❤️🤞🍀

Reageer