Skip to main content

Hey. Zoals de titel al zegt ben ik vandaag dus officieel gedumpt door mijn vriend

in andere topics heb je al kunnen lezen dat het sws al niet goed tussen ons ging, maar alsnog ben ik er kapot van. Ik weet niet of ik zo door kan gaan. Hij was echt de enigste persoon die ik had om mee te praten en af te spreken waardoor alles nog moeilijker word net zo voor de zomervakantie.  Aangezien het al langere tijd niet goed ging in mijn relatie heeft dat een hoop gedaan met mijn zelfbeeld en mentale gezondheid. 

ik heb al een langere tijd last van suïcide gedachten, maar heb nu dus het idee dat het inderdaad beter zou zijn als ik er een eind aan maak, aangezien ik in een relatie altijd te veel vraag en te veel ben, en ik hoe hard ik m’n best ook doe altijd te veel blijf. Ik haat het persoon die ik ben geworden en ik heb het gevoel alsof het veel zou oplossen, al helemaal omdat ik er nu alleen voor sta. 

daarom kan het dus zijn dat dit mijn afscheidstopic is. Ik heb er erg van genoten hier mensen te kunnen helpen en nieuwe inzichten te kunnen opdoen zelfs in mijn eigen topic. Ik wil speciaal even @Tartan14  en @Tover01  bedanken, die ik heel vaak goede antwoorden zie geven waar ik achter sta. Maar ook @tim16  kan ik niet vergeten, down to earth gast ben jij zeg . 

misschien komt er dan een update, maar voor nu wil ik iedereen bedankt hebben en dit even van me afschrijven, het liefst zou ik tips krijgen hoe ik alles kan verwerken

love you all xx

Hoi @Hello1 

Wat kut dat het uit is. Ga jezelf niet de schuld geven en wat je ook doet, pleeg alsjeblieft geen zelfmoord! Jij bent het waard om hier te zijn, net zoals ieder ander. Je bent zeer zeker niet te veel!

Je kan ook 24/7 terecht bij 113 Zelfmoordpreventie (0800-0113 of https://www.113.nl/

En blijf hier van je afschrijven als dat helpt. Wij zijn er ook voor je

Hey! Ah wat jammer dat je dat overkomen is! Ik heb nu geen mooie tips die jou kunnen opbeuren want daar heb je nu ook niks aan. Ik wil je wel veel sterkte wensen en ik hoop dat je niet weggaat! Ik kan me echt voorstellen dat je nu verdrietig en ontzettend teleurgesteld bent en je rot voelt. Nogmaals heel veel sterkte en kracht om dit te verwerken want natuurlijk doet je dit pijn! 

Hopelijk blijf je, maar respect voor wat je besluit.  Liefs Tover xxx

Hii lieve @Hello1,

Wat naar dat dit is gebeurd.. Ik sluit me eigenlijk helemaal aan bij de reactie van @tim16 ik zou zijn advies zeker opvolgen! Je verdiend het echt om hier te zijn en zelfmoord plegen is echt niet de oplossing! Je bent echt niet te veel en jij doet er echt toe!

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop ook echt dat je hier blijft. Neem de tijd voor jezelf om dit te verwerken en weet dat wij er ook altijd voor je zijn hier op het forum. We denken aan je!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Heyy @Hello1 ,

Het is echt niet zo dat je teveel van hem verwachtte en dat sowieso in een relatie verwacht (sorry vage zin dit). Hoe je het in andere topics uitlegde lag het duidelijk aan hem. Maar er zijn echt ook hele andere mensen hoor! Je noemt al 3 hele leuke jongens😉 Niet dat je daar een relatie mee kan krijgen, maar ze bestaan dus wel. 🙂 Dat komt echt wel! Als je gewoon zoveel mogelijk je best doet om mensen te leren kennen zal er vast wel een leuke jongen/meisje op je pad komen 🙂 

Ga alsjeblieft geen zelfmoord plegen dat je je nu zo voelt is maar tijdelijk.. Echt geloof me dat het beter zal worden, als je leuke mensen om je heen krijgt ga je je sowieso al veel beter voelen...

Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties 

Ik ben nu trouwens veilig en heb besloten met mijn ouders om in therapie te gaan. 

nogmaals bedankt! 💓💓💓

Hoii 

Ik moest echt bijna huilen toen ik dit las. Ik sluit me ook volledig aan bij @tim16. Ik zie dat je al een berichtje hebt gedaan om in therapie te gaan. Heel goed van je! Als er ooit nog wat is waar je over wil praten weet dat je op dit forum altijd terecht kan. Meestal kom  je altijd wel weer een nieuwe leuke jongen/meisje tegen! Ik hoop dat je je snel weer fijn voelt en dat de therapie helpt.

Heel veel sterkte en liefde van StillWaitingForYou <3

Hoi, ik heb niets toe te voegen en sluit mij bij de anderen aan! Gelukkig zie ik dat je al een  goede stap zet, fijn en sterk dat je dat besloten hebt! Het gaat je zeker helpen, kan ik uit ervaring zeggen. Hopelijk blijf je bij ons en dan horen we graag hoe het met je gaat 😘 veel sterkte en succes! 

Groetjes liefs Tartan X 

Haii girl, even van mij niet te veel woorden: ♥️😘🥰💪

Doby X 

@Hello1 Fijn dat je veilig bent en dat je hulp gaat inschakelen met je ouders. Dat is een goede stap die je hebt gezet en ik hoop echt dat dat je gaat helpen!

Nogmaals heel veel sterkte! Als je een update hebt of als je wat kwijt wilt horen wij het graag we zijn er voor je! Liefs van ItsJustMe❤️

Ik ben vooral ook bang dat oude gewoontes weer terugkomen en ik weet niet wanneer ik weer start bij therapie (omdat ik tot nu toe alleen een afspraak heb staan bij de huisarts, die mij doorverwijst naar mijn therapeut). 

nogmaals bedankt voor de lieve reacties, ik voel me er al wat beter door

xx

Oké jongens, het is dus nu officieel uit tussen ons en ik weet vrij zeker dat het nu niet meer goed komt.

hij had weer beloofd erover na te denken maar uiteindelijk was het toch weer een nee (ookal had ik alles gedaan voor hem om te blijven echt alles ik heb alles gedaan wat hij wou), omdat hij niet aandacht aan mij kan geven en mij kan onderhouden terwijl hij “aan zichzelf wilt werken” en zegt dat hij daarvoor meer dan weken afstand zou moeten hebben (helemaal niet praten dus) tijdens onze relatie. Hij zei dat hij dat niet wou doen ookal zei ik dat ik dat prima vond (wel een beetje gelogen, maar ja ik ben desperate). Vervolgens gaat hij 10 min later naar een vriend en ik was m helemaal geflipt op hem natuurlijk, omdat ik zo ontzettend veel deed en hij mij de afgelopen dagen het idee heeft gegeven dat hij bleef (samen dingen afspreken om te vieren dat we samen zijn en mijn 1 week sh clean). Dus ik ben er vrij zeker van dat het nu dus voorbij is. Ik weet niet wat ik moet doen heel eerlijk gezegd en hij reageert niet meer omdat hij bij een vriend is.. alles doet ontzettend veel pijn 😞  hij zegt wel nogsteeds dat hij van me houdt en om me geeft, maar ik heb hem verteld dat als hij dat echt deed hij mij nooit het idee had gegeven dat er nog hoop was en al helemaal niet zomaar van me af zou gaan. 

heeft iemand heartbreak tips?? 

Ik ben er dus ook achtergekomen dat hij nu al andere meiden volgt (van die TikTok pretty girls) die totaal niet op mij lijken enz tijdens die tijd dat hij zou horen na te denken over zijn keuze om met mij te zijn. Daardoor voel ik me eig nog kutter 😓  

ik snap niet wrm niks wat k doe goed is want dit bewijst eig wel dat hij gewoon bij me was voor me lichaam ofzo als hij niks wilt doen om met me te blijven en allemaal meiden volgt minder dan een week nadat het uit is die totaal niet op mij lijken 

lekker k*t wel

xx

Heyy @Hello1,

Echt naar zeg dat hij zo doet en dat hij zo weinig input wilt tonen.. Dat zegt veel over wat voor persoon hij is eigenlijk..

Dit is echt niet jouw schuld en probeer je niet schuldig te voelen hoor! Jij doet hartstikke je best en je doet het juist wel goed! Hij is juist de gene die het niet goed doet..

Ik snap dat je er alles aan wilt doen om de relatie te fixen, maar ik denk dat het toch beter is om de boel los te laten en om verder te gaan hoe rot dat ook klinkt. Laat je emoties er ook vooral zijn en als je verdrietig bent laat het wel gaan dat lucht op. Verder heb ik eigenlijk niet zulke goede tips voor je om hierover te komen sorry ik hoop dat er nog andere reageren met wat tips :)

Sterkte en liefs van ItsJustMe <3

Ik voel me echt een beetje zeikerig en dom dat ik steeds weer met updates kom en het allemaal moeilijker maak voor mezelf, maar nu is het weer complicated.

Hij kwam langs voor z’n spullen en we kwamen op de conclusie dat we nog wel veel van elkaar houden maar hij mij niet kan onderhouden; maar wel zou willen wachten tot hij dat kan. Dus dat we een soort wachttijd hebben? Dus eigenlijk hebben we nu dus een relatie.. zonder echt een relatie te hebben? Dus we doen alles in een relatie als in loyaliteit zulke dingen MAAR hij wilt het geen relatie noemen.. 

hij heeft al die meiden van insta trouwens ontvolgd en geblokkeerd want hij zei dat ik veel belangrijker ben en mooier dan hen, wat wel fijn is 

we hebben een paar regels opgesteld hoe we hiermee gaan dealen… maar onze ouders denken nu dus dat het voorbij is en kunnen we elkaar dus niet meer zien ..

weet iemand plekken waar je elkaar wel kan zien enz en niet bij iemand thuis? Of kan iemand even oprecht met me zijn of dit een dom idee is…?

xx

Kan deze topic vw worden?

Hoi ​@Hello1 

Ik denk te begrijpen dat je graag zou willen dat dit topic verwijderd wordt.

Maar, bij de veelgestelde vragen staat:

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: 

Account verwijderen | Kindertelefoon Community

Groet,

Anna, De Kindertelefoon

Reageer