Uit..

  • 10 April 2019
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Vorige week heeft mijn vriendje het met mij uitgemaakt. We waren samen voor bijna 2 jaar, het liep de laatste tijd al niet zo lekker tussen ons, we hadden veel ruzies, het ging een paar keer uit maar het kwam altijd gelijk weer goed tussen ons. Vorige week vertelden hij mij ineens dat hij het uit wilde maken en hij werd ineens kwaad op me en ik weet niet waarom. Hij ging helemaal tekeer tegen me en schold me uit voor kankerwijf en kankerslet.. ik was er zo kapot van en hij blokkeerde me gelijk op alles.. nog steeds denk ik veel aan hem en mis ik hem heel erg maar het boeit hem helemaal niks hoe ik me voel.. ik denk nog steeds terug aan de pijnlijke woorden en dan word ik weer verdrietig..

Ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand tips voor mij of weet iemand wat ik moet doen?

Xxx Anoniempje

3 reacties

Vergeten die jongen! Ik snap dat je een hele leuke tijd met hem hebt gehad, hij is zelf 2 jaar je vriend geweest maar dat is verleden tijd. Hoe hij jou heeft behandeld is niet goed, zo ga je niet met een meisje om en zeker niet als diegene niks heeft misdaan. Zorg dat je verder gaat met je leven er zijn heel veel andere leuke jongens die niet zo doen, en je kunt weer genieten van het single life. Geen verantwoordelijkheden gewoon doen waar jij zin in hebt.

Groetjes,
Glamflowers kusje
Hé, het feit dat hij kwaad werd, moet je bij hem laten. Zijn kwaadheid is ZIJN probleem, niet de jouwe. Jij kan er immers niets aan doen dat hij kwaad werd, toch? Dat was zijn keuze. In jouw verhaal kan ik sowieso niet lezen dat jij hier iets verkeerds hebt gedaan, dus trek je zijn gedrag toch niet aan!
Jongens zijn ingewikkelde wezens, en meid, ik heb nog nooit een relatie van 2 jaar gehad, of eigenlijk überhaupt een relatie, maar ik app al een tijdje met een jongen, ik vind hem nog steeds leuk, en morgen ga ik een bak ijs halen want damn, hij doet vaag en hij laat me sowieso eens dezer dagen in de steek, en ja, dat doet pijn! Maar dat is helemaal OKE! Want als hij zo is, dan is hij het eigenlijk helemaal niet waard.
Dan is hij jouw tijd, jouw liefde, jouw geld (want je koopt op een gegeven moment natuurlijk ook weleens eten voor elkaar, haha, we moeten dit ietwat luchtig houden mensen) jouw humor, jouw bijzijn niet waard! ECHT NIET! Jij bent meer dan 'zijn vriendinnetje', jij bent een persoon, jij bent vlees en bloed, en elk organisme op deze aardbol verdient een fijn, onafhankelijk en vrij leven zonder giftige mensen!

Laat deze jongen gaan, hij is het echt niet waard als hij zo tegen je doet! Denk terug aan die tijden met hem als een soort cadeautje dat hij je gegeven heeft, jullie hebben het leuk gehad en nu is het klaar, en misschien maar beter ook, want nu zie je pas hoe hij ook kan zijn. Wat nou als je daar te laat achter was gekomen? Dat je al kinderen en een huis met hem zou hebben en er dan achter zou komen wat voor driftig en onredelijk persoon hij wel niet is? Nu kun je je tijd in plaats van in hem in ijs eten en een nieuwe leuke jongen (wanneer je er klaar voor bent tenminste) investeren.

Suit up. This is going to be legen-, wait for it... DARY.
Hey,
wat vreselijk dat het zo is gegaan.
eerst wil ik even zeggen dat dit NIET jouw schuld is, en jij bent zeiker niet een “kankerhoer” of “slet”.
Wat glamflowers zegd is natuurlijk wel waar. Je moet hem echt vergeten. Hoe moeilijk dat ook is.
maar hij is het niet waard, jij kunt zoveel beter krijgen.
Je kunt hem wel opzoeken en zeggen hoe jij hierover denkt. En wat het met je deed. Mocht je dat niet durven kun je ook op instagram een nieuw account maken. Via dat account benader je heb en zeg je hoe jij je voelt. Zeg het dan wel in 1 (lang) bericht want ookal blokkeerd hij je dan, hij leest het bericht in ieder geval wel.

nogmaals, hij is het niet waard!
you go girl😘😘

xx A

Reageer