uhh ja idk

  • 29 June 2022
  • 0 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 3
Badge

helluuuuu. nouja k voel me weer eens niet zo top wooo!! (grapje, ‘t is helemaal niet zo leuk)

anyways, de laatste tijd voelt t echt alsof t leven niet zoveel waard is ofzo. Ik heb geen idee wie ik nou echt ben, wie ik zou willen zijn of wat ik later wil worden. Ik ben sinds een paar jaar geleden nooit echt mezelf geweest.  Ik voel me leeg en verveeld, er is niets waar k echt zin in heb, ook niet in mijn oude hobby’s. Ik vind t echt kut want k wil gewoon plezier hebben in het leven en blij zijn. Maar dat ben ik al best lang niet echt.

Oja en: Ik haal zegmaar altijd wel goede cijfers enzo, maar het voelt soms alsof mensen (vooral docenten) alleen maar geven om dat, en niet om ik als persoon. Bijv mijn mentor die maakt wel eens een praatje met leerlingen tijdens de les (nouja eigenlijk doet ze dat altijd). En dan praat ze met hen over allerlei dingen  (ook vaak over hoe het met ze gaat) , niet alleen over cijfers. En ze begint meestal zelf met die gesprekken. En sommige andere docenten doen dat ook. Tegen mij doen ze dat nooit. Ze zeggen vaak alleen iets tegen me als ze me becomplimenteren over m’n cijfers. Begrijp  me niet verkeerd, ik vind het oprecht wel aardig en leuk dat ze dat doen. Maar ik wil gwn dat het ook een keer over andere dingen gaat dan alleen mijn cijfers, net zoals bij vele anderen. Sorry als ik egoïstisch klink ofzo, dat wil ik echt niet. Ik wilde dit gwn ff kwijt.

 

Als je dit helemaal gelezen hebt. Dankjewel<3333.

Fijne dag verder 🙂.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer