Vraag

tyfus ex vriendin

  • 16 April 2022
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

fyii ik ben dus kats bezopen door een fles hugo maar ik kom er zojuist achter dat eev vreidnin die we even M noemen mij ge blokkeerd heeft nadag ik een foto van een fles hugo naar der stuurde maar M is iemqnr die mij gister heeft overtuigd geen zm te plegen n dus ja dat is kut

nqqr daarna sprak ik een vriendint die een drugsprobleem heeft en sij is ook bezopen maar ja het is dus zo dat we noemen ahhaar even niki en niki stuurde mij een screenshot van mijn ex bestie die mij volledig misgendered en dan ook nog eens zegt dat ik dood mag terwijl se op school poeslief en verlegen doet op wchool tegen mij en ik heb dus de neiging die ik ex vriendin te deblokkeren eb haar fucking de kop vol te schelden maarja ik ben dronken dus ik ben bang dat ik spijt ga krijgen dus ik denk dat ik haar gewoo  bij mijn therapie docent ga melden en misschien die docent eenm berichtje sturen en erover praten want ja als ik haar meld krijgt ze zelf dr eigen deeg in dr fuckign face dus haa advies is welkom shuujj

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Pastel ,

 

ach ja, als je wat gedronken hebt lijken de dingen soms anders dan je misschien denkt

 

verder denk ik dat je gelijk hebt met wat je schrijft,

….. maarja ik ben dronken dus ik ben bang dat ik spijt ga krijgen dus ik denk dat ik haar gewoo  bij mijn therapie docent ga melden …….

dus zo dronken ben je gelukkig ook weer niet

 

Hopelijk slaap je lekker na die  Hugo en dan is het toch nog ergens goed voor geweest 😴

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +19

Nou ik denk dat je het goed oplost zo en we leven met je mee.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +7

hoi @Pastel ,

 

ach ja, als je wat gedronken hebt lijken de dingen soms anders dan je misschien denkt

 

verder denk ik dat je gelijk hebt met wat je schrijft,

….. maarja ik ben dronken dus ik ben bang dat ik spijt ga krijgen dus ik denk dat ik haar gewoo  bij mijn therapie docent ga melden …….

dus zo dronken ben je gelukkig ook weer niet

 

Hopelijk slaap je lekker na die  Hugo en dan is het toch nog ergens goed voor geweest 😴

 

Gr. MickeyMouse

 

WHAHA

 

Reageer