twijfels over het leven

  • 14 March 2020
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik twijfel soms zo erg of ik gewoon een overdosis of iets moet nemen, voor een trein moet springen of gewoon in bed moet blijven liggen en overthinken. ik heb echt het gevoel dat niemand mij oprecht mag en met mij om wilt gaan, want bij alles wat ik doe doe ik wel iemand pijn. er gebeurt nooit iets goeds. en heb ook nog superveel stress vanwege school etc erbij wat niet echt helpt :((


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

ik heb hier zelf dus ook last van en wat misschien kan helpen is om het op te schrijven of het te verwerken in een verhaal je kan natuurlijk altijd een tekening maken dat helpt mij wel 

ik hoop dat je je beter gaat voelen

ja dat probeer ik ook maar dat werkt voor een kwartiertje en dan begint t weer, maar alsnog thanks voor de tip

 

Hey emominion

 

Wat vervelend dat je je zo voelt. Denk je dat je hiermee naar iemand toe durft? Een familielid bijvoorbeeld, of een vertrouwenspersoon op school. Vermoedelijk zal je je een stuk beter voelen als je je zorgen met iemand gedeeld hebt. Daarbij zou je hulp aangeboden kunnen krijgen. 

 

Gr. Kenshin

ja ik heb wel een paar mensen waar ik het mee deel, maar ik blijf het moeilijk vinden en heb het er liever niet over omdat ik niet het idee heb dat ze veel kunnen helpen :(

thanks voor het zeggen alsnog!

Heb je al eens met een professionele hulpverlener gepraat? Die zou je namelijk bepaalde inzichten kunnen bieden. Zo’n hulpverlener kan je vinden op school. 

 

Gr. Kenshin

Reageer